منصوریان به دنبال متوقف کردن عربستانی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارها، تیم ذوب‌آهن اصفهان باید در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی به مصاف النصر عربستان برود. رقابتی که در آن شاگردان منصوریان به اصطلاح میهمان هستند اما در ورزشگاه ثالث به میدان خواهند رفت.

تیم علیرضا منصوریان در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر موفق شد طلسم چندین هفته‌ای خود را بشکند و با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان قدرتمند خود پدیده شهر خودرو بگذرد و در جدول هم به اوضاع نه‌چندان خوب خود سروسامان ببخشد. نماینده نصف جهان در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان تا به اینجا با احتساب بازی‌های پلی‌آف سه مسابقه را انجام داده که حاصل آن دو برد و یک تساوی بوده است. با این حال آنها در جدال برابر الزورای عراق در مرحله گروهی دو امتیاز حساس خانگی را هدر و تن به تساوی صفر‌-صفر دادند. گرچه بی‌انصافی است اگر به درخشش خیره‌کننده جلال حسن دروازه‌بان نماینده عراق اشاره نکنیم.

النصر مانند ذوب‌آهن از پلی‌آف به دور گروهی رسید. آنها نماینده ازبکستان را شکست دادند اما در دور گروهی و در هفته اول تنها تیم عربستانی بودند که موفق نشدند حریف‌شان را شکست دهند و دست بر قضا سه امتیاز را هم از دست دادند. شاگردان روی ویتارویای پرتغالی در بازی اول خود در همین دبی با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود الوصل باخت تا فعلا در قعر جدول رده‌بندی گروه A باشد.