منچستر آرسنال،تساوی در بازی مهیج و پربرخورد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بازی مهم این هفته لیگ جزیره در حالی به تساوی کشیده شد که آرسنال به رکورد 20 بازی بدون شکست دست یافت.

منچستریونایتد در روند کلی این بازی هیجانی  که در    خانه شیاطین سرخ یعنی الدترافورد برگزار شد دوبار موفق به، به ثمررساندن گل تساوی شدند.

آنتونی مارسیال که در روز تولد 23 سالگی خود در تئاتر رویاها حضور یافته بود موفق شد تا به جبران اشتباه دخئا که منجر به پیش افتادن آرسنال با ضربه سر شکودران مصطفی شد،به پا خیزد و گل تساوی را در همان نیمه اول وارد دروازه لنو آلمانی کند.

در نیمه دوم الکساندر لاکازت از فرصت به وجود آمده در دفاع یونایتد و اشتباه مارکوس روخو به سود خود استفاده کرد و توپچی ها را پیش انداخت اما لینگارد بلافاصله توپ را از میان پاهای شماره یک آرسنال رد کرد و به تور دروازه چسباند.تمام موارد بالا از تساوی خبر می دهد که آنچنان بر موقعیت دو تیم در جدول تاثیر ندارد.

به غیر از گل ها از نظر مالکیت بازی یونایتد 26 دقیقه اول بازی را در دست داشت ولی در دقیقه 26 علیرغم تلاش هررا برای دفع توپ با اشتباه دخئا و ضربه سر مصطفی یونایتد عقب می افتد اما فاصله این گل تا ضربه آزاد روخو فقط 4 دقیقه بود؛ضربه ای که به زیبایی زده شد و توسط لنو دفع شد تا توپ در محوطه جریمه به هررا برسد و او در نهایت مارسیال را صاحب توپ کند و شماره 11 شیاطین سرخ با ضربه ای توپ را به تور دروازه بچسباند.

بازی در اثر شرایط بارانی و نتیجه، به سمت فیزیکی شدن رفت که باعث شد راب هولدینگ و رمزی از آرسنال به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کنند.

این زمین لغزنده در دقیقه 68 به یونایتد روی خوش نشان نداد و با اشتباه فاجعه بار روخو که با تکلی به استقبال لاکازتی می رفت که منتظر پاس از هافبک اسبق یونایتد یعنی مخیتاریان بود باعث شد توپ از دخئا عبور کند تا بار دیگر تیم لندنی پیش بیوفتد.

لینگارد 74 ثانیه بیشتر زمان نیاز نداشت تا در اثر ناهماهنگی به وجود آمده میان دفاع و دروازه بان با فرصت طلبی خود بازی را به تساوی بکشاند.

بعد از تند شدن ضرب آهنگ بازی آرسنال دو فرصت خوب را توسط اوبامیانگ و مخیتاریان به لطف سیو فوق العاده دخئا از دست داد تا نتواند برای بار سوم از رقیب خود پیشی بگیرد.

در ادامه باز هم دخئا مانع گلزنی اوبامیانگ شد و مورینیو برای به جریان انداختن تیمش پوگبای فرانسوی را روانه بازی کرد اما هیچ کدام از ترفندها و موقعیت ها نتوانست سه امتیاز را به حساب یک تیم خاص واریز کند و با جلوگیری دخئا از موقعیت لحظه آخری توریرا تقسیم امتیازات در اولدترافورد حتمی شد.

مترجم : علیرضا الیاسی

منبع: وب سایت بین اسپورت