مهاجری:قبل از شروع لیگ استعفا دادم

سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده درباره جدایی از این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا مهاجری سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده در مورد جدایی از این تیم اظهار داشت: در شرایط بدی تیم را تحویل گرفتیم و در شرایط بدی تمرینات را شروع کردیم. در حد بضاعت نیز تیم خوبی را تشکیل دادیم. متاسفانه قراردادها به مرحله اجرا نرسید و پنجره نقل و انتقالاتی بسته شد.

او افزود: خیلی از مسئولان باشگاه درکی از موارد فوتبالی نداشتند. مدیر اجرایی باشگاه هیچ اطلاعی از ایفمارک و سایر موارد فوتبالی نداشت. ما ۳ قرارداد عوض کردیم. قراردادها در مشهد دچار تغییر شد و وقت ما را گرفت تا نهایتا پنجره بسته شد.

مهاجری ادامه داد: از باشگاه هیچ کسی نیامد که به بچه‌ها قوت قلب بدهد. امروز ۱۰ درصد قرارداد بچه‌ها پرداخت شد. تمام تیم‌ها توپ جدید گرفته اند اما توپ‌های ما کجا است؟ بازیکنان بدون گرفتن پول حاضر شدند در تمرین شرکت کنند‌. کادرفنی مشکل ثبت قرارداد نداشت و مشکل ما قرارداد بازیکنان بود. من در مستطیل سبز نیاز دارم که با قاطعیت کار کنم.

او اضافه کرد: قبل از شروع لیگ به صورت کتبی استعفا دادم. امروز آقایان با میثاقیان تمام کردند و این قرارداد رسمی شد. من از رفتار میثاقیان تعجب می‌کنم که چگونه با این همه تجربه به این شکل نادرست این کار را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید :
خطر حذف از مسابقات در انتظار تیم پدیده
تارتار: به هیچ عنوان به نفت مسجدسلیمان برنمی‌گردم/ این تیم پدیده لیگ خواهد شد
سوال روز | چرا رحمتی تیم پدیده مشهد را انتخاب کرد؟ حضور موفق در…

انتهای پیام/