مهدی تاج قول قهرمانی جهان داد

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛  مهدی تاج در جمع ملی پوشان گفت: اردوی بسیار خوبی در کیش برگزار شده که از دست اندرکاران تشکر می کنم. همیشه گلایه هایی وجود داشت که فکر می کردم حل شده است اما به نظر می رسد روز شنبه حل می شود.

وی افزود: از تیم ملی فوتبال ساحلی انتظارات زیادی داریم. نبی جلساتی را در کمیته مسابقات برگزار کرد و انتظارات زیادی از نادری و بازیکنان وجود دارد. هماهنگی اردوها در بندرعباس نیز انجام شد. توقع کشور بالاست و برای مسابقات جهانی به دبی می رویم. دلیلش هم این است که به دلیل میزبانی امارات از حمایت ایرانی ها برخورداریم و انگار میزبان هستیم. در گروه ما اسپانیا و آرژانتین خوب هستند اما برای قهرمانی باید همه آنها را ببریم.

رئیس فدراسیون تاکید کرد: امروز در جلسه ای بودیم و گفتیم کیش می تواند مسابقات آسیایی و جهانی را برگزار کند. اینجا یک فرودگاه خوب، هتل های کافی و امکانات خوب دارد. تنها مشکل زمین است که باید حل شود. ۴ فروردین ما در تایلند قهرمان آسیا شدیم که امکانات ایجاد کردند. این کار باید در ایران انجام شود زیرا فوتبال ساحلی و فوتسال جای خود را در آسیا دارد. این میزبانی ها برای ما موفقیت آمیز است و باید شادی قهرمانی جهان را کسب کنیم. آقای هاشمی وزیر ورزش می خواست به اردوی شما بیاید اما اتفاق ناگوار اجازه کرمان را نداد. کشور منتظر این اتفاق خوب است.

سرهنگی مدیر عامل منطقه آزاد در بازدید از اردوی تیم صحیحی گفت: در کیش هر آنچه برای میزبانی لازم باشد ایجاد می کنیم تا به همه ملی پوشان خوش بگذرد. اهمیت تیم ملی ساحلی دوچندان است، چرا که ما یک جزیره ساحلی هستیم و زیرساخت های تبدیل شدن به یک مرکز فوتبال ساحلی را داریم.

وی افزود: ۲ رشته حرفه ای می خواهیم و چون قابل حمل است قابل انجام است. ما در خدمت شما هستیم تا بچه های ساحلی بیایند و خوش بگذرانند. امیدوارم تیم با دست پر از این مسابقات برگردد. کشور به امید و سربلندی نیاز دارد و این در دست شماست. ما از شما و تیم های ملی حمایت می کنیم تا به شما افتخار کنیم.

محد محمدپور که هفته گذشته پدرش را از دست داده بود با غیرت ایرانی به اردوی تیم ملی اضافه شد و با این تیم تمرین کرد. نبی ابراز امیدواری کرد که این صمیمیت و همدلی منجر به قهرمانی در جام جهانی شود.

انتهای پیام/