مهدی ترابی: هم 27 سال دارم و هم دانشجو هستم

تیم ببرد و تماشاگران خوشحال شوند ما هم خوشحال می‌شویم و این‌ها مهم است نه گل و پاس گل من.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی ترابی بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس نتیجه بگیرد، تیم ببرد و تماشاگران خوشحال شوند ما هم خوشحال می‌شویم و این‌ها مهم است نه گل و پاس گل من. درباره سربازی هم باید بگویم، هم 27 سال دارم و هم دانشجو هستم.

مهدی ترابی پس از پیروزی نشاط‌‌آور سرخپوشان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: همه از این بازی لذت بردند و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. انشاالله این روند را ادامه دهیم و از هفته‌های بعد سربلند بیرون بیاییم و آرام آرام به صدر جدول برگردیم.

او درباره تساوی استقلال و گل دوم پرسپولیس که سرمربی مس معتقد بود؛ توپ باید به بیرون زده می‌شد، افزود: تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است. چون اگر بتوانیم سه امتیازها را جمع کنیم قطعا می‌توانیم به صدر جدول برسیم. من گل کمال را ندیدم و فکر نمی‌کنم آن‌طور باشد که آقای ربیعی گفتند.

هافبک پرسپولیس در مورد پاس گلی که داد، اضافه کرد: این برای من مهم نیست. اگر پرسپولیس نتیجه بگیرد، تیم ببرد و تماشاگران خوشحال شوند ما هم خوشحال می‌شویم و این‌ها مهم است.

او در پایان در مورد وضعیت سربازی‌اش گفت: من ۲۷ ساله و دانشجو هستم. در دانشگاه بوئین زهرا تحصیل می‌کنم. اگر خواستید تحقیق کنید و با اجازه‌تان در حال درس خواندن هستم.

بیشتر بخوانید:
هشدار مهدی ترابی به باشگاه پرسپولیس
ترابی: داور پنالتی برای ما نگرفت
پرسپویس به دنبال تمدید قرارداد با مهدی ترابی

انتهای پیام/