مهدی شیری : از عملکرد خودم در پرسپولیس راضی نیستم

مهدی شیری مدافع راست سرخپوشان: از عملکرد خودم در پرسپولیس راضی نیستم. کار عزیزی خادم شب قبل از بازی ما حرفه‌ای نبود. جایگاه‌ما صدر جدول است و به زودی آن را پس می‌گیریم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی شیری مدافع راست سرخپوشان گفت: آقای عزیزی خادم به واسطه مسئولیتی که دارند وظیفه‌شان رسیدگی به مشکلات تیم ها است و این حق را دارند که به مشکلات تیم‌ها رسیدگی کنند و آن را برطرف کنند ولی امیدوارم این اتفاق برای تیم ما هم رخ دهد و کمی هم به پرسپولیس توجه کنند و بیایند ببینند ما با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم. در کل حضور ایشان در اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی اقدامی حرفه‌ای نبود.

خدا را شکر می‌کنم که توانستم عملکرد قابل قبولی در بازی با صنعت نفت داشته باشم و برای تیم مثمر ثمر باشم ولی این چیزی نیست که از خودم انتظار دارم و انتظارم از خودم خیلی بیشتر است و برای همین سعی دارم بیشتر تمرین کنم و تلاش کنم تا بتوانم عملکرد کیفی خودم را در ترکیب پرسپولیس بهبود ببخشم و بازیکن مفیدتری برای تیم باشم.

امیدوارم روند بردهایمان را ادامه دهیم و به زودی به جایگاه اصلی مان صدر جدول برگردیم. از هواداران بابت حمایت‌هایشان از تیم ممنونم و امیدوارم هر چه زودتر با نتایج خوب صدر جدول را پس بگیریم و تا قهرمانی پیش برویم.

بیشتر بخوانید:

صداوسیما شلوارک یک پرسپولیسی را سانسور کرد!/ آیتم شجریان هم حذف شد
درخواست مهم پرسپولیس از سازمان لیگ
روزنامه پرسپولیس 6 آذر 1400

انتهای پیام/