مورایس در واکنش به دعوت نشدن رامین رضائیان چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی به دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از تقابل سپاهان و گل‌گهر در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار کرد: خوش شانس بودیم که طبق قرعه در خانه بازی می‌کنیم. برابر تیم خوبی بازی داریم که برای شکست آن‌ها باید بهتر از این تیم باشیم. بازیکنان نیز می‌دانند که این بازی مثل یک فینال است و تیمی که برنده شود به فینال نهایی می‌رود؛ پس نمی‌توانیم دنبال نتیجه‌ دیگری جز برد باشیم.

وی با ابراز امیدواری به اینکه بازیکنانش در حداکثر توان خود باشند افزود: برای این بازی به بهترین نحو آماده شدیم و امیدوارم تیم هواداری ما نیز در کنار ما باشد. تمام این شرایط یک مسئول دارد و من مسئول هستم و برای هر اتفاقی در پایان فصل آماده هستم.

سرمربی سپاهان در خصوص دعوت نشدن برخی بازیکنانش به تیم ملی، تصریح کرد: درباره فرشاد احمدزاده و میلاد زکی‌پور نمی‌توانم چیزی بگویم، چون آنان معمولا دعوت نمی‌شدند، اما برای دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی متاسفم. او یکی از بهترین عملکرهای خود را با هتریک پیش از اعلام لیست تیم ملی نشان داد. رامین یا هر بازیکنی باید به تصمیمات سرمربی تین ملی احترام بگذارد. البته فکر نمی‌کنم این شرایط باقی بماند و امیدوارم باز هم به تیم ملی دعوت شود.

مورایس در مورد فساد در فوتبال گفت: چیزی نمی‌توانم بگویم. خوشحالم که کشور و نهادهای نظارتی این قضایا را پیگیری می‌کنند و اهمیت می‌دهند. عدالت چیزی است که مردم دوست دارند؛ کشور باید به عدالت فکر کند و چنین قضایایی باعث می‌شود که کشور آینده‌داری داشته باشیم. این مشکلات فقط در ایران نیست و در خیلی از کشورها اتفاق می‌افتد.

وی در مورد رفتار هواداران سپاهان گفت: واقعا سورپرایز نمی‌شوم. اتفاقات زیادی افتاده است و امیدوارم فردا شگفتی‌های مثبت زیادی را روی سکوها ببینیم.

مورایس در پاسخ به سؤالی در مورد جام ملت‌های اروپا گفت: آرزو می‌کنم تیم ملی پرتغال قهرمان شود. آنها ستاره زیاد دارند اما باید بیشتر روی تیم بودن تمرکز کنند. در این فصل نیز خیلی صحبت از ستاره‌ها شد اما بحث تیم بودن است. تیم ملی پرتغال باید تمرکز کند و به این موضوع اهمیت دهد. البته تیم‌های خوب دیگری نیز هستند. فکر می‌کنم جام ملت‌های جذابی پیش‌رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان در مورد فاصله زمانی جام حذفی با لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم این بهترین راه حل بوده است. فیفا دی داشتیم، اتفاق شهید شدن رئیس جمهور را داشتیم؛ فکر می‌کنم بهترین تصمیم همین بوده است. بازیکنان ۴ تیم جام حذفی قربانی شدند زیرا باید بیشتر در شرایط باشند.