مورینیو‍، نامطمئن از امضای دخئا پای قرارداد جدیدش

من مطمئن نیستم و برای وصف آن هیچ کلمه ای را نمی توانم پیدا کنم ولی باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

به گزارش لحظه و به نقل از اسکای نیوز:

قرارداد دروازه بان اسپانیایی و شماره یک منچستریونایتد در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و با وجود اینکه مدیران این باشگاه می توانند بند تمدید یک ساله در قرارداد او را فعال کنند ولی چند ماهی است که صحبت برای تمدید بلند مدت میان طرفین ادامه دارد.

هنگامی که از مربی پرتغالی شیاطین سرخ در این مورد سوال شد او از امضا شدن قرارداد جدید دخئا ابراز اطمینان نکرد ولی گفت که نگران این مورد نیست.

او به اسکای نیوز گفت : من مطمئن نیستم و در حال حاضر کلمه ای برای آن پیدا نمی کنم، اما باید منتظر آینده بود تا دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.فقط باشگاه ، داوید و افراد اطراف او می توانند جواب این سوال را بدهند.نظر من فقط این است که همه می دانند ، او برای ما  چقدر خوب و مهم ظاهر شده و اگر می خواهیم که شرایط باشگاه بهتر و نه اینکه بدتر شود بی شک ماندن او امری حیاتی برای این موضوع است.

داوید دخئا یکی از 10 شاگرد این فصل خوزه مورینیو است که قراردادشان در تابستان پیشرو به اتمام می رسد که از میان آنها آنتونی مارسیال فرانسوی آخرین پیشنهاد باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد را رد کرد ولی همچنان برای رسیدن به توافق پای میز مذاکره است. دفاع چپ جوان شیاطین سرخ لوک شاو قرارداد 5 ساله جدید خود را امضا کرد و با این احوال هنوز هم وضعیت افرادی مانند : والنسیا،ماتا،هررا،یانگ،اسمالینگ،جونز،دارمیان و پریرا در حاله ای ابهام قرار دارد.

مترجم : (علیرضا الیاسی)