مورینیو نامطمئن از آینده منچستریوناید

ژوزه مورینیو از این که منچستریوناید بتواند برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند اظهار عدم اطمینان کرد و گفت: “بستگی به این دارد که رقبا به خاطر نقض مقررات بازی جوانمردانه مالی یوفا (FFP) محکوم شوند یا نه.”

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه :

این اظهارات از سوی مورینیو در حالی گفته شده که باشگاه منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر، که با اختلاف 19 امتیاز چند پله بالای منچستریونایتد ایستاده، به نقض مقررات بازی جوانمردانه مالی یوفا متهم شده است و اتهام آنها در حال بررسی است. اسناد و مستندات حاکی از آنند که منچسترسیتی دور زدن قوانین بازی جوانمردانه مالی و بالا بردن درآمد خود از طریق حامیان باشگاه قصد داشته خود را پایبند به قانون توازن بودجه و هزینه نشان دهد.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، وعده داده که به زودی نتیجه بررسی های این سازمان را اعلام نماید. چنانچه منچسترسیتی مقصر شناخته شود، از حضور در رقابت های اروپایی ممنوع خواهد شد.

مورینیو از زمانی که عهده دار مربیگری منچستر یونایتد در سال 2016 شده 360 میلیون پوند هزینه کرده است اما ماه گذشته اعلام کرد این رقم قابل مقایسه با ارقام سر الکس فرگوسن نیست و برای کسب عنوان قهرمانی کفایت نمی کند و در پاسخ به این پرسش که آیا آنها که اکنون رتبه هشتم جدول را دارند باز هم برای کسب عنوان جدال خواهند کرد یا نه به سادگی گفت:

“نمی دانم. فوتبال تغییر کرده است و منچستریونایتد شانسی در این بازار ندارد مگر آن که با ارقام نجومی پیش برود. همه چیز بستگی به این دارد که تیم ما و همچنین تیم های دیگر چگونه پیش بروند، به ویژه تیم هایی که بالای سر ما هستند و قوانین “بازی جوانمردانه مالی” یوفا را نقض می کنند. اگر چنین تیم هایی توسط یوفا متوقف شوند آن گاه ما می توانیم بتدریج فاصله را تا صدر جدول کم و کمتر کنیم.”

سرمربی یونایتد ضمنا اعلام کرد که هیچ یک از اعضای تیمش در نقل و انتقالات ژانویه قصد ترک باشگاه را ندارد.

تنها چند ساعت بعد از مصاحبه جمعه عصر، خورخه مندس، مدیر برنامه های مورینیو، بیانیه ای نادر صادر کرد مبنی بر این که سرمربی منچستریونایتد کاملا به باشگاه متعهد است و شایعات حاکی از ترک او کذب محض هستند:

“ژوزه از باشگاه راضی است و باشگاه نیز از مورینیو رضایت دارد. او تا 2020 با باشگاه قرار دارد و در حال طرح ریزی یک پروژه مستحکم برای پیروزی های آینده است.”

Related image

مترجم : نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپرت