موسوی: دربی همیشه 50-50 است و نمیشود تیمی را از قبل برنده دانست

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، علی موسوی بازیکن پیشکوست استقلال در مورد شرایط دربی نود اظهار داشت:

شرایط دربی امسال خاص است با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس هنوز به شرایط آرمانی خودشان نرسیده اند هم تیم پرسپولیس  مقداری در گرفتن نتایج ضعیف عمل کرده است و تیم استقلال هم نتوانسته است انتظار هواداران خود را برآورده کند.

اما همیشه وقتی صحبت از بازی استقلال و پرسپولیس بوده است هیچ یک از دو تیم از قبل برنده نبوده اند حتی زمانی استقلال از پرسپولیس ضعیف تر بوده یا بالعکس نتیجه برعکس شرایط دو تیم بوده است الان هم نمیتوان نتایج 3 هفته اول لیگ را برای دربی ملاک قرار دهیم و مطمئن هستم هر 2 تیم با تمام توان در مقابل هم قرار میگیرند و هر تیمی بتواند از موقعیت های خود بهتر استفاده کند قطعا پیروز دربی خواهد بود.

علی موسوی در مورد شرایط خط حمله استقلال گفت:

در سه بازی اخیر کار خاصی از مهاجمان استقلال ندیده ایم اما ما فوتبالی ها باید بدانیم واقعا ساختن یک تیم جدید کار دشواری است. این را باید بدانیم که برای ساختن تیمی که هواداران انتظار دارند با تغییرات  هر ساله ی مربی و بازیکن به جای نمی رسد . برای اینکه یک تیم به شرایط آرمانی خودش برسد باید  2،3 سال به کادر فنی و بازکنان زمان داد که بتوانند هماهنگی لازم برای موفقیت را بدست بیاورند و مدعی قهرمانی باشند اما تیمی که یک ماهه تشکیل شده است و 30 بازیکن را در اختیار مربی گذاشته اند که تمرین بدهد و انتظار هوادا ر هم بالا است0 اما ما فوتبالی ها این روز ها را پیشبینی می کردیم الان نه استراماچونی و هر مربی دیگری به استقلال می آمد با این مشکل مواجه میشد. تیمی که برای قهرمانی در لیگ و آسیا میجنگد باید ثبات لازم را داشته باشد اما متاسفانه در 3 و 4 سال اخیر استقلال این شرایط را نداشته است.

پیشکوست استقلال در مورد حضور بازیکنان با تجربه در پرسپولیس و حضور جوان تر ها در استقلال گفت:

این موضوع مهی است بازیکنی که بتواند بدون استرس یازی کند و از موقعیت های خودش  استفاده کند  درنهایت دربی موفقی را سپری می کند اما نمیشود  تجربه را ملاک برد دربی قرار داد چون هر دو تیم با تمام توانایی هایشان در این بازی شرکت خواهند کرد.

موسوی  در مورد پیش بینی نتیجه بیان کرد:

من هیچوقت دربی را پیشبینی نکرده ام اما امیدوارم این بازی شروع خوبی د برای استقلال و استراماچونی باشد چون این مربی با تمام توانایی خود برای استقلال کار میکند و تا الان در این 3 بازی گذشته به نظر می رسد بازکنان تمام  توان خود را گذاشته اند این نکته را باید اضافه کنم که اگر استقلال می خواهد در لیگ موفق باشد باید بازکنان با تجربه تری را به ترکیب خود اضافه کند و بازکنان خارجی با کیفیتی را خریداری کند اما در نهایت  نظرم این است که دربی همیشه 50 50 است و نمیشود تیمی را از قبل برنده دانست.

کسری احراری