میامی هیت بر صدرنشین ان بی ای غلبه کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته بیستم بازی های ان بی ای، چهارشنبه شب تیم های میامی هیت و گلدن استیت واریرز به رقابت با یکدیگر پرداختند و در کمال ناباوری هیت موفق شد تیم صدرنشین ان بی ای را با نتیجه 125-126 شکست دهد.

دواین وید با یک شوت سه امتیازی معجزه آسا در لحظات پایانی مسابقه، حریف را در بهت فرو برد و پیروز زمین شد. هیت با این برد به به باخت های متوالی خود در 6 مسابقه پایان داد. این تیم دو شب قبل به فینیکس سانز که بدترین رکورد ان بی ای را دارد باخته بود.

بیشترین امتیاز برای هیت از سوی گورا دراگیچ  به دست آمد. دراگیچ 27 امتیاز، وید 25 امتیاز و ریچاردسون 21 امتیاز کسب کردند. دراگیچ 20 امتیاز خود را تنها در کوارتر دوم به دست آورد، جایی که میامی 24 امتیاز از حریف جلو بود. این بهترین کوارتر در طول زندگی حرفه ای دراگیچ بود.

کلی تامپسون (36) بیشترین امتیاز را برای واریرز گرفت، کوین دورانت و استفن کری نیز به ترتیب 29 و 24 امتیاز افزودند.

کلی تامپسون

بازی در آغاز در اختیار میامی بود. دورانت هر پنج شوت خود را از دست داد تا هیت با نتیجه 22-32 برنده کوارتر اول باشد. میامی در نیمه اول 63.2 درصد از شوت ها را به خود اختصاص داد و با 9 پرتاب سه امتیازی موفق از 18 پرتاب، نیمه اول را 59-74 به سود خود پایان داد.

واریرز پس از کوارتر سوم فاصله امتیازات را تا 8 کاهش داد و نتیجه را در پایان کوارتر سوم 92-100 کرد. کری 10 امتیاز و و دورانت 8 امتیاز در کوارتر سوم گرفتند.

در کوارتر چهارم، 5 دقیقه پیش از اتمام وقت مسابقه، دورانت با جامپر خود دو تیم را به تساوی 109 رساند. سپس گلدن استیت در 18 ثانیه پایانی به برتری 120-124 دست یافت اما وید با دو پرتاب سه امتیازی در 15 ثانیه آخر برای طرفداران وید یک پیروزی به یاد ماندنی به ارمغان آورد.

در حال حاضر میامی (33-27) رتبه دهم کنفرانس شرق است و واریرز (18-43) همچنان صدرنشین کنفرانس غرب است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای