میلواکی مغلوب جوئل امبید و تیمش شد / 52 امتیاز آنته توکومپو کفایت نکرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته بیست و دوم رقابت های ان بی ای، یکشنبه شب میلواکی باکس میزبان فیلادلفیا سونتی سیکسرز بود و تیم میهمان موفق شد علیرغم درخشش آنته توکومپو با نتیجه 125-130 برمیلواکی چیره شود.

یانیس آنته توکومپو با ارائه یک بازی فوق العاده 52 امتیاز، 16 ریباند و 7 پاس گل به دست آورد اما این امتیاز بالا نتوانست به پیروزی تیم او بینجامد چرا که در تیم حریف نیز، جوئل امبید بازی درخشانی به نمایش گذاشت و با 40 امتیاز و 15 ریباند نه تنها یک دبل دبل به ثبت رساند بلکه امتیاز بالای یانیس را بی اثر نمود و پیروزی را به فیلادلفیا تقدیم کرد.

یانیس آنته توکومپو
یانیس آنته توکومپو

این پنجاه و دومین دبل دبل امبید بود. او تنها در کوارتر چهارم 18 امتیاز به دست آورد و بیست و پنجمین بازی خود را که در آن موفق به ثبت حداقل 30 امتیاز و دست کم 10 ریباند شده را رقم زد.

جیمی باتلر و جی جی ردیک به ترتیب 27 و 19 امتیاز برای سیکسرز گرفتند تا این تیم به چهارمین برد متوالی خود دست یافته و جایگاه خود را در پلی آف مستحکم کند.

کریس میدلتون نیز 19 امتیاز برای باکس کسب کرد.

باکس در این دیدار بازیکن گارد خود مالکوم بروگدن را به دلیل آسیب دیدگی کف پای راست در اختیار نداشت. بروگدن ناچار است حداقل 6 هفته از مسابقات دور باشد.

نیمه اول این دیدار با نتیجه 53-62 به سود سیکسرز پایان یافت. در کوارتر سوم آنته توکومپو با کنار زدن بوبان مارجانوویچ یک دانک محکم و زیبا را داخل سبد نشاند و با اینکه دقایقی بعد پایش پیچ خورد همچنان در بازی ماند و دو پرتاب آزاد نیز به دست آورد. او با فریاد و تشویق تماشاچیان که وی را “بهترین بازیکن” میخواندند مواجه شد!

در کوارتر چهارم، فیلادلفیا هجومی ظاهر شد و باکس نیز پایاپای پیش می رفت اما بازی پرشور بازیکنانی چون باتلر و  امبید و نهایتا دو پرتاب آزاد امبید در ثانیه های آخر، پیروزی سیکسرز را قطعی کرد.

در حال حاضر باکس (18-52) همچنان صدرنشین کنفرانس شرق است و سیکسرز (25-45) در جایگاه سوم پایین تر از تورنتو رپترز قرار دارد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای