میهمانان ویژه در تمرین تیم ملی تکواندوی ایران + تصاویر

آخرین مرحله تمرینات تیم ملی تکواندوی کشورمان امروز در سالن دینامسکو پیگیری شد و مهران عسکری میهمان ویژه حاضر در تمرینات بود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، فینال مسابقات تکواندو گرندپری 2019 مسکو در حالی از پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر چهار وزن المپیکی مردان و بانوان در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز می‌شود که این مسابقات به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. 128 هوگوپوش از 42 کشور در آخرین مرحله از این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت. 

تیم ملی تکواندوی ایران با ترکیب چهار ملی‌پوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده تا نمایندگان کشورمان در سه وزن المپیکی سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کنند.

آرمین هادی‌پور نماینده وزن منهای 58کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی نمایندگان وزن منهای 68کیلوگرم و سجاد مردانی نماینده مثبت 80کیلوگرم نمایندگان کشورمان در این رویداد هستند.

مراسم وزن‌کشی این مسابقات در حالی فردا آغاز خواهد شد که تکواندوکاران کشورمان امروز سومین و آخرین تمرینات خود را پیش از آغاز این رقابت‌ها در سالن دینامو مسکو پیگیری کردند.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی و وحید عبداللهی و محمدعلی بسحاق به عنوان مربیان تیم ملی امروز در کنار ملی‌پوشان حضور داشتند و آخرین نکات را در طول تمرینات به ملی‌پوشان یادآوری کردند.

مهران عسکری عضو سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان و مربی فعلی تیم ملی ترکیه و دارنده مدال طلای مسابقات یونیورسیاد 2009، مدال برنز دانشجویان جهان در سال 2010، مدال طلای قهرمانی آسیا در سال 2010، مدال نقره جام جهانی در سال 2012 امروز در جمع ملی‌پوشان کشورمان حضور پیدا کرد و در آخرین مرحله تمرینات ملی‌پوشان کشورمان با آنها تمرین کرد.

نورتاتار عضو تیم ملی تکواندوی کشور ترکیه و دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و مدال برنز المپیک 2016 ریو که برای حضور در مسابقات فینال گرندپری مسکو در روسیه حضور دارد امروز به همراه مهران عسکری راهی سالن محل تمرین ملی‌پوشان شد و برای دقایقی با قهرمانان تیم ملی کشورمان خوش و بش کردند.

عسکری طی چند سال گذشته با قهرمان المپیک ترکیه ازداوج کرد و در حال حاضر نیز مربی نورتاتار است. فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی نیز دایی مهران عسکری است.

منبع: فارس