نائینی : وزیر ورزش داورزنی را نمی‌خواست / او را پس فرستادند به والیبال

پیشکسوت والیبال ایران گفت: وزیر ورزش نمی‌خواست داورزنی در وزارت باشد و به همین دلیل او را به والیبال پس فرستاد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اکبر نائینی در مورد بازگشت داورزنی به فدراسیون والیبال اظهار داشت: داورزنی بعد از استعفا از وزارت ورزش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «می‌خواهند که من هیچ جا نباشم»، به نظر من در این مورد کاملاً حق با داورزنی است، چرا که علاوه بر خانواده واقعی و بزرگان والیبال که مخالف برگشتن او به والیبال بودند، وزیر ورزش هم با استعفای داورزنی موافقت کرد و این یعنی وزیر هم نمی‌خواست که وی در معاونت قهرمانی ورزش کشور باشد.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش عملاً داورزنی را از وزارت کنار گذاشت، ادامه داد: زمانی که سلطانی‌فر، وزیر ورزش شد برخی‌ها به وی گفتند که داورزنی والیبال را جهانی کرده است. وزیر هم به همین دلیل داورزنی را به وزارت ورزش برد تا معمار والیبال، بقیه فدراسیون‌های ورزشی را هم معماری و جهانی کند.

پیشکسوت والیبال ایران خاطرنشان کرد: بعد از 3 سال وزیر به این نتیجه رسید که به وی اطلاعات غلط داده‌اند و جهانی شدن والیبال هیچ ربطی به داورزنی نداشته و بیشتر به خاطر تغییرات قوانین در والیبال و داشتن نسل طلایی در زمان ریاست داورزنی بود که باعث جهانی شدن والیبال ایران شد.

نائینی افزود: وزیر بعد از 3 سال متوجه شد که داورزنی هیچ نقشی در جهانی شدن والیبال ایران نداشته و توانایی اداره معاونت وزارت ورزش را هم ندارد؛ به همین دلیل و بهانه المپیکی کردن والیبال، داورزنی را از معاونت وزارت ورزش دوباره به فدراسیون والیبال پس فرستاد.

منبع: فارس