نادال: نمی‌توانم تصور کنم 33 سالگی کجا خواهم بود/ تغییرات را قبول می‌کنم

مرد شماره دو جهان اعلام کرد در نظر دارد در بازی‌های المپیک 2020 توکیو شرکت کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رافائل نادال تنیسور مطرح مردان جهان اعلام کرد او قصد دارد در بازی‌های المپیک 2020 توکیو شرکت کند.

مرد شماره دو جهان در این باره اظهار داشت: “من همیشه می‌خواستم در المپیک شرکت کنم. همیشه با بازی‌های المپیک با روشی خاص زندگی می‌کنم که توضیح آن بسیار دشوار است. دوست دارم به توکیو بروم، امیدوارم شرایط بدنی‌ام اجازه دهد که این کار را انجام دهم.”

وی یادآور شد: “ما چیزهایی را زندگی می‌کردیم که بعد از سالها غیرممکن یا باورنکردنی به نظر می‌رسید. به عنوان یک هوادار، قبل از این که ورزشکار باشم، در حالت کلی یک هوادار بزرگ ورزش هستم، از این جهت خوش‌شانسم چرا که از نقاط عطف لذت می‌برم.”

نادال در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: “همیشه روز به روز کارم را دنبال می‌کنم چرا که اعتقاد دارم در این صورت چیزهایی را به دست می‌آورید که مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. من تقریبا هیچ وقت این دیدگاه را از دست نمی‌دهم، حالا هم سعی می‌کنم با آسیب‌دیدگی جزئی که در دستم دارم ریکاوری کنم.”

وی با اشاره به شروع تمریناتش، اظهار داشت: “برای پایان دادن به سال، کم کم تمریناتم را شروع کرده و این چیزی است که به آن فکر می‌کنم. بعد از آن برای شروع سال جدید فکر خواهیم کرد. نمی‌توانم تصور کنم 33 سالگی کجا خواهم بود. هیچ محدودیت یا مهلتی تعیین نمی‌کنم. با توجه به مشکلاتی که دارم، لازم است تمریناتم را فیکس کنم. من این توانایی را دارم که خودم را بهبود ببخشم و تغییرات را قبول کنم، این مهم است.”

منبع: فارس