ناراحتی یورگن کلوپ از رسانه‌ها: به نظر می‌رسد که مدیا خواهان کمک به منچستریونایتد است

نشان دادن مشکلات منچستریونایتد و برتر دانستن لیورپول از همه لحاظ توسط رسانه‌ها در آستانه دیدار دو تیم، سبب عصبانیت کلوپ شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ سرمربی لیورپول معتقد است که رسانه‌ها پوست موز زیر پای تیمش انداخته‌اند! وبسایت اسکای در مطلبی برای بازی منچستریونایتد و لیورپول، ترکیب منتخب دو تیم در حال حاضر را منتشر کرد. در ترکیب منتخب اسکای هر 11 بازیکن متعلق به باشگاه لیورپول بودند.

یورگن کلوپ دراین خصوص گفت:

“وقتی که در اسکای چنین ترکیبی را منتشر می‌کنید، این بیشتر شبیه به یک جوک است تا بحث فنی. انگار که می‌خواهید پوست موز به زیر پای ما بیاندازید. چیزی که القا می‌کنید این است که برای ما وضعیت عالیست و یونایتد مشکلات زیادی دارد. ما پرواز می‌کنیم و آن‌ها نمی‌توانند بازی کنند!”

“من تمام آن مقالات را دیدم و به نظر می‌رسد توسط حامیان منچستریونایتد نوشته شده باشند. من این ترکیب را دیدم، آیا اگر از تیم ما بازیکنی نبود آن را توهین قلمداد می‌کردم؟ بله! و آیا از شرایطی که چنین جو رسانه‌ای به وجود می‌آورد استفاده می‌کردم؟ بله!”

سرمربی لیورپول پیرامون آمادگی یونایتد برای دیدار پیش‌رو اضافه کرد:

“آن‌ها روی پنجه ایستاده‌اند و منتظر ما هستند. در حال حاضر تیم‌های زیادی وجود ندارند که خواهان بازی ما باشند، اما یونایتد آماده است. پیش‌تر این را گفته بودند که ما یک حریف تمام عیار هستیم. اینکه یونایتد بازی با ما را می‌خواهد طبیعی است. من هم جای اوله بودم به این بازی همین دید را داشتم. این دیداری است که می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.”

کلوپ همچنین گفت که از غیبت دخیا و پوگبا در این دیدار مطمئن نیست:

“چهار روز پیش اوله گفت که پوگبا و دخیا شانسی برای حضور در این بازی ندارند، امروز گفت شاید! فردا هم می‌شود 100% آماده‌اند. روند اینگونه بازی‌ها همین است.”

لیورپول در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس در حالی میهمان منچستریونایتد خواهد بود که با 15 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه، صدرنشین لیگ است. لیورپول هر هشت بازی خود را پیروز بوده است، حاصل کار یونایتد از این هشت بازی اما، دو برد و سه تساوی و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول!

بازی از ساعت 17 به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود.

خبرنگار: سامان خدایی