نامه فدراسیون قایقرانی ایران به آسیا در خصوص مسابقات آسیایی کانوپولو

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فدراسیون قایقرانی ایران پیش از این میزبانی مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا را برعهده گرفته و قرار بود این مسابقات مردادماه برگزار شود اما کنفدراسیون کانوئینگ آسیا با ارسال نامه‌ای به ایران از برگزار نشدن مسابقات در زمان مشخص شده خبر داد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در این باره گفت: شک نکنید مسابقات به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. ما هم نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا ارسال کرده و گفتیم ایران آمادگی برگزاری مسابقات را دارد و از آنها خواستیم تا تاریخ جدید را اعلام کنند.

وی افزود: برگزاری مسابقات در مردادماه از ابتدا هم زمان خوبی نبود. چون در این مسابقات مسابقات جهانی آبهای آرام در مجارستان را داریم که در آن سهمیه المپیک هم توزیع می‌شود. با توجه به اینکه تمرکز ما روی روئینگ و کانوئینگ برای کسب سهمیه المپیک است قطعا سایر کشورها هم همین برنامه را دارند. نمی‌دانم چطور آسیا تاریخ مردادماه را اعلام کرده بود؟ حالا باید نقطه‌نظرات جمع شود و ببینیم چه تاریخی را اعلام خواهند کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید مسابقات امسال برگزار شود و یا احتمال دارد بعد از المپیک موکول شود، گفت: هیچ چیزی مشخص نیست.

منبع: فارس