ناگفتنی‌ها در والیبال گنبد بسیار زیاد است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم والیبال شهرداری گنبد با کسب ۹ پیروزی و مجموع ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. احد ارمشی سرمربی تیم گنبد، پس از شکست روز یکشنبه مقابل تیم دورنا ارومیه از سمت خود استعفا داد.

سرمربی مستعفی تیم والیبال شهرداری گنبد درباره دلیل استعفایش پیش از بازی مهم هفته مقابل سایپا گفت: در زمان مناسب ناگفتنی ها در والیبال گنبد را خواهم گفت. در حال حاضر سکوت کرده ام و صحبتی نمی کنم چون نمی خواهم تیم به حاشیه کشیده شود. والیبال گنبد بزرگ است و الان نمی خواهم مشکلی برای این تیم پیش بیاید و نتایجی که خودم برای آن زحمت کشیده ام از بین برود. می خواهم والیبال گنبد نتیجه بگیرد.

احد ارمشی درباره اینکه تیم نتایج خوبی کسب کرده و با توجه به بازیکنان جوان و بومی تیم نتایج قابل قبول است، گفت: بله نتایج تیم خوب است، حتی تیم گنبد از تیم های مدعی نیز می تواند باشد  اما شرایط اینجا به گونه ای است که در چندین جبهه باید بجنگی و فقط بحث والیبال مطرح نیست.

ارمشی درباره شایعات مطرح شده درباره دخالت های «مجتبی شبان» بازیکن تیم برای به خدمت گرفتن مربی دیگر گفت: با شبان مشکلی ندارم و خودم در نیم فصل دوم او را برای تیم گرفتم. شبان از نظر اخلاقی بسیار با شخصیت  و یکی از بهترین انتخاب هاست و کمک زیادی به تیم نیز خواهد کرد.

منبع: مهر