نتیجه بررسی ‌های AFC به نفع پرسپولیس شد

پرونده‌ای که گفته می‌شود با شکایت باشگاه النصر و به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شده و ممکن است منجر به شکست سه بر صفر نماینده ایران و نرسیدنش به فینال شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پرسپولیس و هوادارانش قاعدتا این روزها باید خوشحال باشند اما باز شدن پرونده‌ای دیگر در AFC، آن هم بعد از محرومیت غیرقابل باور عیسی آل‌کثیر، دوباره نگران‌شان کرده. پرونده‌ای که گفته می‌شود با شکایت باشگاه النصر و به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شده و ممکن است منجر به شکست سه بر صفر نماینده ایران و نرسیدنش به فینال شود. خبرنگاران عربستانی هم در این چند روز توییت‌های زیادی کرده‌اند و خبر از محرومیت پرسپولیس داده‌اند اما اخبار رسیده به «ایران ورزشی» از منبعی موثق و نزدیک به مقاماتAFC حاکی از آن است که ماجرا به طور کلی متفاوت از شایعات فضای مجازی‌ست.

ظاهرا اصلا باشگاه النصر به طور رسمی شکایتی از پرسپولیس انجام نداده تا AFC به این پرونده ورود کند اما هجم ایمیل‌های ارسالی از ایران به این نهاد فوتبالی آنقدر زیاد بوده که خود کنفدارسیون فوتبال آسیا تصمیم می‌گیرد علی‌رغم نبود شاکی شخصی به این ماجرا ورود کند. خبر خوب برای فوتبال ایران این است که نتیجه بررسی‌های کمیته انضباطی به نفع پرسپولیس بوده و قرار نیست این تیم با جریمه‌ای از این بابت رو به رو شود. پرسپولیس باید به دور از این حاشیه‌ها خودش را محیای حضور در فینال آسیا کند.

بیشتر بخوانید:
الشرق الاوسط: روند رسیدگی شکایت النصر از پرسپولیس طولانی خواهد بود
مجوز حرفه ای استقلال در گرو رضایت یک پرسپولیسی
آخرین تلاش النصر : پرسپولیس سوء نیت داشت و اقدام غیرورزشی انجام داد!

انتهای پیام/