نتیجه و خلاصه بازی استقلال1-2سپاهان

استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر، در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه بازی از هفته شانزدهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
پنج شنبه: 29/10/1401 ؛ ساعت: 16:30
ورزشگاه: نقش جهان اصفهان /  بدون تماشاگر
گروه داوری: حسن اکرمی / کمک ها: فرهاد مروجی – محمد راهی ؛ داور چهارم: ایمان کهیش / ناظر: علیرضا کهوری

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب استقلال:
علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری، امید حامدی‌فر، پیمان بابایی، کوین یامگا و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

⏱دقایق حساس:
دقیقه۲- فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه پاس رو به عقب را برای کریمی ارسال کرد که شوت این بازیکن پس از برخورد به بازیکن استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه ۸- فرشاد احمدزاده سانتر را پشت دفاع استقلال و داخل محوطه جریمه ارسال کرد و ضربه سر امید نورافکن پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.
دقیقه ۳۰- رامین رضاییان از سمت راست ارسال خطرناکی را روی دروازه استقلال انجام داد و فرشاد احمدزاده به دنبال تاثیرگذاری روی آن بود. اما توپ پس از برخورد به زمین به تیر دروازه اصابت کرد و پس از آن توسط آبی‌پوشان به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۴۴- فرشاد احمدزاده از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر شهریار مغانلو از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹- سپاهان ۱-۰ استقلال (امیدنورافکن)- سپاهانی‌ها از میانه میدان و نزدیک دایره مرکزی زمین صاحب ضربه آزاد شدند و امید نورافکن برای شلیک آن آماده می‌شد. در نهایت شوت سهمگین این بازیکن با پای چپ و پس از اشتباه مرگبار علیرضا رضایی به گل اول زردپوشان تبدیل شد.

دقیقه ۵۹- سپاهان ۱-۱ استقلال (ارسلان مطهری)- زبیر نیک‌نفس از میانه میدان پاس عالی را به پشت دفاع سپاهان ارسال کرد و یامگا را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ارسال پاس عرضی برای مطهری باعث شد تا مهاجم استقلال، دروازه خالی از دروازه‌بان حریف را باز کند.

دقیقه ۹۰+۵- سپاهان ۲-۱ استقلال (رامین رضاییان)- میلاد زکی‌پور از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و توپ به مغانلو رسید اما زمانی که قصد داشت بچرخد و ضربه را بزند با خطای یزدانی متوقف شد و روی زمین افتاد و اکرمی نقطه پنالتی را نشان داد. رامین رضاییان نیز با ضربه‌ای دقیقه به سمت چپ گل دوم سپاهان را به ارمغان آورد.

دقیقه ۴۵+۱- شوت خطرناک سعید مهری از داخل محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۳- امید نورافکن با ارسال پاس خوب، محمد کریمی را با علیرضا رضایی تک به تک کرد اما شوت کاپیتان سپاهان را دروازه‌بان استقلال برگشت داد.

دقیقه ۶۲- امید نورافکن سانتر خوبی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر میلاد زکی‌پور از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸- شوت زیبا و خطرناک ریگی را رضایی با واکنشی زیبا دفع کرد

دقیقه ۶۹- احمدزاده سانتر خوبی را به محوطه جریمه از نقطه کرنر انجام داد و ضربه سر مغانلو در اختیار رضایی قرار گرفت.

دقیقه ۷۸- ارسلان با سینه توپ را داخل محوطه جریمه برای قایدی کاشت که شوت این بازیکن را دانشگر به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۱- میلاد زکی‌پور پس از دریبل یامگا در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

انتهای پیام/