نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال استقلال خوزستان – ذوب آهن

ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

امیر ایار با کمک‌های حسین مرادی و علی احمدی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

استقلال خوزستان در حالی میزبان ذوب‌آهن بود که در بازگشت دوباره به لیگ برتر شرایط خوبی را تجربه نکرده است و با ۳ باخت و یک مساوی و کسب تنها یک امتیاز همچنان در حسرت برد در فصل جدید بود. در سوی دیگر ذوب‌آهن هم تنها ۴ امتیاز از ۴ بازی قبلی کسب کرده بود و در دو بازی آخرش هم با تساوی به کارش پایان داده بود.

این دیدار با پیش افتادن تیم مهمان آغاز شد و محمدجواد محمدی در دقیقه ۱۸ ذوب‌آهن را یک بر صفر از استقلال خوزستان جلو انداخت.

استقلال خوزستان که نمی‌خواست در خانه بازنده باشد، خیلی زود توانست به بازی برگردد و محمد طیبی مدافع کهنه‌کار این تیم در دقیقه ۲۱ گل مساوی را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

نیمه اول با تساوی یک – یک به پایان رسید و دو تیم برای کسب سه امتیاز چشم به نیمه دوم داشتند.

در حالی که تا پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه تساوی یک – یک در جریان بود، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم محمد قریشی گل دوم ذوب‌آهن را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

در نهایت در این مسابقه ذوب‌آهن با نتیجه ۲ بر یک استقلال خوزستان را شکست داد تا طلسم تساوی‌های متوالی این تیم شکسته شود و دومین برد ذوب در فصل جدید به دست بیاید.

ذوب‌آهن با این برد، ۸ امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

استقلال خوزستان هم با کسب چهارمین شکست در ۵ بازی گذشته از لیگ، یک امتیازی و در رده پانزدهم باقی ماند.

ترکیب اولیه استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، علی هلیچی، عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، جواد آقایی‌پور، متین کریم‌زاده، ابوالفضل طاهرنژاد، امیرحسین جلالی‌وند و حسین ساکی

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب اولیه ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، امیرحسین رنگرز جدی، سیدمحمد قریشی، سجاد آشوری، محمدجواد محمدی،| کمال کامیابی‌نیا ،آرش قادری، پوریا آریاکیا، شایان مصلح، مهرداد رضایی و سبحان خاقانی

سرمربی: محمد ربیعی