نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال سپاهان 0 – 0پرسپولیس + فیلم

سپاهان و پرسپولیس از دقایقی قبل در ورزشگاه نقش جهان رودرروی هم قرار گرفته‌اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و یورگن لوکادیا
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقایق حساس:

دقیقه ۹: پاس به لوکادیا در حالی ارسال شد که او پشت به دروازه بود اما این بازیکن پس از چرخش نتوانست ضربه خوبی را بزند و دانشگر توپ را پیش از ورود به دروازه برگشت داد.

دقیقه ۳۹: پاس علی نعمتی با سر به علیرضا بیرانوند به قدری آرام بود که حسینی وینگر سپاهان به توپ رسید و در حالی که قصد داشت توپ را از بالای سر بیرانوند عبور دهد، گلر پرسپولیس روی توپ اثرگذاشت و پورعلی‌گنجی هم دفع کرد.

دقیقه ۵۲: پاس محمد کریمی در عمق و پشت دفاع پرسپولیس، علی‌نژاد را در موقعیت تک به تک قرار داد که بیرانوند به خوبی این توپ را سیو کرد.

دقیقه ۶۷: ارسال سعید صادقی از روی نقطه کرنر با ضربه سر چکشی مرتضی پورعلی‌گنجی همراه شد که نیازمند به خوبی تو را دفع کرد و مانع از گلزنی پورعلی شد.

دقیقه ۷۰: شوت رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با دفع بیرانوند همراه شد.

دقیقه ۸۵: ارسال خطرناک رامین رضاییان با ضربه رناتو به سمت دروازه رفت و در حالی که انتظار می‌رفت توپ وارد دروازه شود، به شکلی عجیب از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۲: عیسی مرادی پس از دریبل بازیکن پرسپولیس از زاویه بسته شوت خود را زد که به تور کنار دروازه برخورد کرد.

این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

انتهای پیام/