نتیجه و خلاصه بازی منچسترسیتی 2 – استون ویلا 1 / سیتیزن ها قهرمان جام اتحادیه شدند + فیلم

تیم فوتبال منچستر سیتی با شکست استون ویلا به قهرمانی جام اتحادیه رسید.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، تیم های فوتبال منچستر سیتی و استون ویلا در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس امشب به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه 2 -1 برنده ای بازی باشند و جام قهرمانی را بالای سرببرند ، آن ها فصل گذشته هم توانسته بودند این جام را تصاحب کنند.

این بازی از همان ابتدا جذاب و نزدیک دنبال شد و شاگردان گواردیولا توانستند در دقیق 20 مسابقه توسط سرجیو آگوئرو نخستین گل بازی را به ثمر برسانند ، آن ها در ادامه هم خوب بودند و در دقیقه 30 مسابقه هم توسط رودری گل دوم را زدند تا از حریفشان با نتیجه 2 -1 پیش بیافتند. این اما ادامه کار نبود و استون ویلا که نمی خواست به آسانی جام را از دست بدهد با حملاتش توانست در دقیقه 41 توسط ساماتا یکی از گل های خورده اش را جبران کند و به بازی بازگردد.

این بازی در نهایت و در پایان نیمه نخست با نتیجه 2 -1 به سود منچستر سیتی به پایان رسید. بازی در نیمه دوم هم نزدیک و پر برخورد دنبال شد اما دیگر توپی از خط دروازه ها نگذشت تا در نهایت منچستر سیتی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

شاگردان گواردیولا پیش از این سوپر جام را برده بودند اما دیگر شانس چندانی برای کسب قهرمانی لیگ جزیره ندارند و بیشتر امیدشان را به جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا بسته اند.

ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی – استون ویلا

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: استون ویلا 2 – 3 تاتنهام / 41 شوت در یک بازی + فیلم 
 نتیجه و خلاصه بازی رئال مادرید 1 – منچسترسیتی 2 / کهکشانی ها بدون هیچ شوتی در چهارچوب + فیلم