نتیجه و خلاصه بازی رئال مادرید 1 – منچسترسیتی 2 / کهکشانی ها بدون هیچ شوتی در چهارچوب + فیلم

منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو کامبک زد و اولین بازی خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را با برد مقابل رئال مادرید رقم زد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال رئال مادرید در سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم فوتبال منچسترسیتی بود و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

این دیدار که بازی رفت دو تیم بود ، با برتری منچسترسیتی آغاز شد.پس از آن رئالی ها در پی رسیدن به گل بودند ولی تلاش دو تیم در نیمه اول ثمری نداشت و بازیکنان با نتیجه تساوی بدون گل در بین دو نیمه راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم بازی اما با رئال مادرید در دقیقه 60 و گل ایسکو روی پاس وینیسیوس جونیور به گل رسید.

پس از آن حملات منچستری ها بیشتر شد تا در دقیقه 78 ، گل تساوی توسط گابریل ژسوس به ثمر برسد اما این پایان کار نبود. با اعلام پنالتی برای شاگردان گواردیولا ، کوین دی بروین که پاس گل قبلی را نیز داده بود ، گل دوم سیتیزن ها را در دقیقه 83 و از روی پنالتی به ثمر رساند.

سرخیو راموس نیز در دقیقه 87 بازی با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا مادریدی ها بالاجبار دقایق پایانی بازی را 10 نفره سپری کنند.

منچسترسیتی با این کامبک و پیروزی در خانه حریف راه هموار تری برای برتر در دیدار برگشت دارد و شاگردان زیدان نیز برای جبران این شکست در بازی برگشت هر چه که در چنته دارند رو خواهند کرد.

ویدئو خلاصه بازی رئال مادرید – منچسترسیتی

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:  لیون- یوونتوس؛رونالدو عصای دست بانوی پیر برای کسب 3 امتیاز 
 رئال مادرید-منچستر سیتی؛ گواردیولا  و زیدان در جدال محبوب ها 
 ناپولی 1 – 1 بارسلونا / ناکامی مسی در ایتالیا 
 چلسی 0 – 3 بایرن مونیخ / شب خوش برای آلمان ها