نتیجه و خلاصه بازی پرسپولیس 2 – استقلال 2 / از دبل مطهری تا درخشش خارجی های سرخ پوشان + فیلم

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دربی تهران به تساوی رضایت دادند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در دربی تهران امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند ، این بازی بر خلاف بسیاری از بازی های گذشته 2 تیم از همان ابتدا جذاب و دیدنی دنبال شد و 2 تیم بازی هجومی و البته دیدنی را به نمایش گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال در این بازی نخستین گل مسابقه را توسط ارسلان مطهری در دقیقه 24 به ثمر رساند اما این برتری خیلی ادامه دار نبود و علی علیپور موفق شد در دقیقه 29 گل تساوی این مسابقه را به ثمر برساند تا خیلی زود کار برابر شود ، در ادامه نمایش خوب بازیکنان 2 تیم لحظات زیبایی را در این مسابقه رقم زد اما در نهایت این دیدار در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم هم بازیکنان 2 تیم بازی خوبی را آغاز کردند و حملات خوبی را ترتیب دادند اما بازهم این استقلال تهران بود که موفق شد در دقیقه 52 گل دوم را به ثمر برساند و از حریف سنتی اش پیش بیافتد. پس از آن بود که رفته رفته بازی در اختیار پرسپولیسی ها قرار گرفت و آن ها توانستند سرانجام در دقیقه 89 توسط بشار رسن به گل تساوی برسند.

این بازی در نهایت با تساوی 2 -2 به پایان رسید ، ارسلان مطهری برای استقلال دبل کرد و خارجی های پرسپولیس هم روز خوبی را برای تیمشان رقم زدند ، با این نتیجه پرسپولیس 46 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند و استقلال هم با 33 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی باقی ماند.

ویدئو خلاصه بازی:

انتهای پیام/