نفت مسجدسلیمان بازهم به دنبال توقف یک تیم مدعی عنوان قهرمانی؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه، عصر امروز سرانجام یک دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر آغاز می‌شود و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی پذیرای نفت مسجدسلیمان خواهد بود. پیشتر ۴ مسابقه از این هفته لغو شده بود و این مسابقه نیز یک بار لغو و دوباره شرایط برگزاری پیدا کرد اما در هر صورت با کش و قوس‌های فراوان تماشاگران می‌توانند آغاز شدن هفته یازدهم را ببینند.

پرسپولیس از ۱۰ مسابقه خود ۱۹ امتیاز کسب کرده و در صورت پیروزی در این مسابقه به یک قدمی صدرجدول یعنی تیم شهرخودرو خواهد رسید و البته با یک مسابقه بیشتر هم‌امتیاز با سپاهان اصفهان میشود.

در آن سوی میدان نفتی‌ها از ۱۰ مسابقه ۱۴ امتیاز کسب کرده‌اند که بهترین عملکرد آنها در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. از نکات ارزشمند تیم مهدی تارتار این است که او مقابل سپاهان و تراکتور در این فصل شکست نخورده و ۲ تساوی مقابل آنها به ثبت رسانده است. گفتنی است نفتی‌ها با ۸ تساوی رکورددار این موضوع هم هستند و باتوجه به نتایج خوبی که این تیم در چند دیدار اخیر گرفته، طبعا بازی سختی سرخپوشان تهرانی خواهند داشت.

در این مسابقه فرشاد احمدزاده و گابریل کالدرون از پرسپولیس محروم هستند و کریم باقری وظیفه سنگینی در کنار زمین خواهد داشت.