نقل و انتقالات لیگ برتر | اشتباه مرگبار مدیریت پرسپولیس با جذب وحید امیری!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ وحید امیری که با عقد قراردادی دو ساله به ارزش یک میلیون و چهارصد هزار یورو به ترابوزون اسپور ترکیه پیوست نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند و به نوعی بعد از پایان فصل اول از این باشگاه دیپورت شد.

امیری در کل توانست فقط یک گل برای تیم ترکیه ای در لیگ این کشور وارد دروازه حریف کند؛ بازیکنی که در پرسپولیس حضوری ثابت داشت و در جام جهانی روسیه نیز با درخشش در تیم ملی ایران توانست مشتری خوبی برای خود دست و پا کند. در ترکیه اما نتوانست به دلیل مصدومیت طولانی مدت و شرایط دیگر، خودش را با این محیط وفق دهد.

امیری حالا در اندیشه بازگشت به پرسپولیس است؛ اتفاقی که اگر رخ دهد بزرگترین اشتباه استراتژیک کالدرون و عرب شکل گرفته است. مهدی ترابی در پست هافبک چپ و در تیم کالدرون در پست وینگر چپ به میدان خواهد رفت اما در صورت جذب امیری، ترابی به پست مهاجم می رود و بازهم همانند دو سه مسابقه ابتدایی حضورش در پرسپولیس به دلیل از دست دادن فضل، افت می کند.

حضور امیری 32 ساله در پرسپولیس همانند حضور احمدزاده، بازگشت به عقب بدی خواهد بود که پیامد دوران نزول سرخ ها را خواهد داشت.