نقل و انتقالات لیگ برتر | بازیکن مطرح استقلال در تیر رس پرسپولیس برای فصل بعد؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ فصل نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز شده و تیم ها برای بستن هر چه قوی تر با بازیکنان مدنظرشان وارد مذاکره شده‌اند.

تراکتورسازی تبریز از روز اول با 4 بازیکن خیلی زود وارد مذاکره شد و قراردادشان را به امضا رساند که خانزاده و رشید مظاهری دو بازیکن مطرح این تیم برای فصل بعد خواهند بود. سپاهان اصفهان هم ظاهرا فصل شلوغی را در نقل و انتقالات خواهد داشت با حسینی ( هافبک خلاق ذوب آهن) قراردادی رسمی را به امضا رساند تا بازیکن مدنظر برانکو توسط قلعه نویی جذب شود.

استقلال تهران که با استراماچونی به توافق نهایی رسیده در انتظار تمدید قراداد با بازیکنان اصلی خود است هرچند «بلبلی» بازیکن تکنیکی سپیدرود رشت امروز و فردا با آنها قرارداد امضا می کند اما تمدید قرارداد با پاتوسی و ووریا غفوری برای هواداران از نان شب واجب تر است. گفتنی است سید حسین حسینی اعلام کرده در تیمی درون دروازه خواهد ایستاد که گلر شماره یک این تیم باشد. پس با این حساب باید او را جدا شده ی قطعی استقلال دانست. یکی از شایعاتی که این روزها مطرح شده، جدایی علیرضا بیرانوند است و در صورت جدایی گلر شماره یک پرسپولیس، گمانه زنی ها اینطور نشان می دهد سید حسین حسینی به پرسپولیس نزدیک شده است. با روحیاتی که از این دروازه بان سراغ داریم پر بیراه بنظر نمی رسد که برای اثبات توانایی های خود به استقلالی ها، پرسپولیس را انتخاب کند. موفقیت این دروازه بان در تیم رقیب و حضور در تیم ملی می تواند ضربه بزرگی را برای استقلالی ها داشته باشد. این شائبه زمانی قوی تر می شود که بدانیم بزودی قرار است با سید مهدی رحمتی دروازه بان باسابقه ی استقلال تمدید شود.

خبرنگار: سپهر خرمی