نقل و انتقالات لیگ برتر | قلعه‌نویی بازهم در اندیشه جذب بازیکن استقلال تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر سید در آستانه آغاز فصل جدید به مرور بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کرده است.

یکی از این بازیکنان که در یکی دو روز آینده با سپاهان قرارداد امضا خواهد کرد؛ روزبه چشمی است که در دو سه فصل اخیر پیراهن استقلال تهران را بر تن کرد و از همین تیم موفق شد پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند و راهی جام جهانی شود. چشمی که در خط هافبک دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشت پس از نظر شفر برای بازی در خط دفاع میانی به ناگاه افت کرد اما باز هم توسط کیروش به تیم ملی ایران دعوت شد تا تبدیل به مهره فیکس ایران در جام ملت های 2019 شود.

ظاهرا چشمی در این فصل قصد داشت در خارج از ایران توپ بزند اما پیشنهاد مالی تیم های حوزه خلیج فارس آنطور که باید نبود که این بازیکن را مجاب به رفتن کند. به همین دلیل حالا چند روزی است که سپاهانی ها سخت به دنبال این بازیکن هستند تا کمربند خط دفاعی شان با بازیکن سابق استقلال محکم تر از قبل شود.

یکی از مدیران باشگاه سپاهان درباره این مطلب اظهار کرد، ما یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود داریم که طبق نظر قلعه نویی اقدام می کنیم.چشمی هم در لیست خرید سرمربی تیم ماست و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و اگر از همه لحاظ با این بازیکن به توافق برسیم با او قرارداد می بندیم.

خبرنگار: سپهر خرمی