نقل و انتقالات لیگ برتر | قوچان‌نژاد جای علی علیپور در پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب در دیداری حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان خواهد رفت اما شایعات نقل و انتقالاتی برای این تیم پیش از دیدار حساس اصفهان آغاز شده است.

صبح امروز مطلبی در رسانه ها منتشر شد که علی علیپور با پیشنهادی جدی از تیمی یونانی رو به رو شده و باتوجه به قراردادی که با پرسپولیس دارد می تواند با رقم خوبی ترانسفر شود و حق ترانسفر قابل توجهی به باشگاه پرسپولیس برسد.

این خبر را تقریبا کسی جدی نگرفت تا اینکه رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران از باشگاه خود یعنی سیدنی به صورت رسمی خداحافظی کرد؛ حالا شایعات اینطور مطرح شده که گوچی جانشین علیپور در پرسپولیس خواهد شد. انتقالی جذاب که می تواند خط آتش پرسپولیس را که فصل گذشته در در قیاس با سه دوره قبل عملکرد درخشانی نداشت را راه بیاندازد.

گوچی که به صورت قرضی از نیم‌فصل دوم برای تیم سیدنی به میدان رفت موفق شد در آخرین مسابقه تیمش برای سیدنی گلزنی کند تا آنها بار دیگر به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسند. گفتنی است بهترین عملکرد مهاجم سابق تیم ملی ایران مربوط به دوران حضورش در « هیرنفین هلند» است که در 67 مسابقه موفق به زدن 27 گل شد. همچنین قوچان نژاد در 44 بازی رسمی ملی توانست 17 بار دروازه حریفان را باز کند که آمار قابل قبولی برای او است.

خبرنگار: سپهر خرمی