نقل و انتقالات لیگ برتر | «مهدی طارمی» در یک قدمی پرسپولیس با تایید برانکو!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ برانکو بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی به کشورش کرواسی بازگشت و باشگاه فرصت دارد طی 8 روز باقی مانده طلب 900 هزار یورویی این مربی و البته دستیارانش را پرداخت کند. طلبی که البته رقم قابل توجهی است باتوجه به گران شدن ارز.

در این میان برانکو لیستی را به مدیرعامل باشگاه داده تا نسبت به جذب 4 بازیکن اقدام کنند. این لیست البته به صورت رسمی در رسانه ها منتشر نشده اما نام یک بازیکن به صورت کاملا جدی در رسانه ها به میان آمده است؛ « مهدی طارمی ».

آقای گل دو فصل فوتبال ایران حالا 2 سالی است که در لیگ قطر توپ میزند اما عملکردش در این لیگ بسیار متوسط بود طوری که هیچ تیم قطری برای ادامه حضور این بازیکن پیشنهادی نداده است و الغرافه نیز تمایلی به تمدید قرارداد با مهاجم تیم ملی ایران ندارد.

در صورتی که مهدی طارمی به پرسپولیس بازگردد علی علیپور می تواند با مبلغ قابل توجهی به یکی از 2 پیشنهاد رسمی خود پاسخ مثبت دهد و ترانسفر شود تا پول خوبی به پرسپولیس در روزهای بحرانی برسد.

طارمی اخیر با هت تریک مقابل تیم ملی سوریه نشان داد در حال حاضر از آمادگی بالایی برخوردار است و می تواند به کار پرسپولیسی بیاید که فصل گذشته در خط حمله مشکل بسیاری داشت.

خبرنگار: سپهر خرمی