نقل و انتقالات |محمد نادری یک قدم تا عقد قرارداد با سرخپوشان

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛بعد از مصدومیت حسین ماهینی و محمد انصاری، برانکو درصدد جذب یک مدافع مورد اعتماد برای پرسپولیس در نیم فصل دوم است. از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس بر آن شدند تا یک مدافع میانی و دفاع چپ برای این تیم جذب کنند تا مشکلات خط دفاعی در صورت نبود سیدجلال یا شجاع خلیل زاده حل شود.

محمد نادری یکی از بازیکنانی است که با نظر برانکو قرار است به پرسپولیس ملحق شود تا در نیم فصل دوم برای سرخپوشان بازی کند. او که بعد از بازی کردن در ترکیب تیم هایی همچون تراکتورسازی و نساجی لیگ ایران را به مقصد بلژیک ترک کرد، در پی اخذ رضایت نامه از باشگاه کورتریک بلژیک است.

محمد نادری که بعد از بازی کردن در ترکیب تیم هایی همچون تراکتورسازی و نساجی لیگ ایران را به مقصد بلژیک ترک کرد، در پی اخذ رضایت نامه از باشگاه کورتریک بلژیک است. این بازیکن که به توافق نهایی با مسئولان پرسپولیس رسیده، احتمالا تا فردا رضایت نامه خود را برای عقد قرارداد قرضی با سرخپوشان از باشگاه بلژیکی دریافت می کند.

با توجه به مصدومیت بازیکنانی همچون محمد انصاری و حسین ماهینی، نادری برای بازی کردن در خط دفاعی پرسپولیس جذب خواهد شد. البته باشگاه پرسپولیس برای انتقال نادری از بلژیک به تهران هزینه ای پرداخت نمی کند.

یکی از مسایلی که شاید با انتقال نادری به پرسپولیس ایجاد شود، نوع بستن قرارداد این بازیکن با باشگاه است که شایعه عقد قرارداد با این بازیکن بصورت یورویی است! مبلغ نیم فصل پیشنهادی 70 هزار یورو تا پایان فصل است که با توجه به بی ثباتی ارزی و بالا رفتن قیمت آن، شاید بازیکنان چنین مساله ای را قبول نکنند !