نوروزی: تایید یکی از قهرمانان بزرگ کشتی اتفاق خوبی بود/ مجمع باید آگاهانه انتخاب کند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  امید نوروزی درباره شرایط مجمع فدراسیون کشتی در آستانه انتخابات این فدراسیون گفت: صدور مجوز و تایید یکی از قهرمانان بزرگ خانواده کشتی در آستانه انتخابات اتفاق خوبی بود که جامعه کشتی را دلگرم کرد تا آینده روشنی پیش روی این رشته باشد.

وی ادامه داد: با این اتفاق، وظیفه مجمع کشتی سنگین‌تر از قبل شد و باید انتخابی آگاهانه داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که نه تنها از نظر اجتماعی و ورزشی، جایگاه بالایی داشته باشد، بلکه از نظر فنی و اجرایی هم توانایی اداره فدراسیون بزرگی مانند کشتی را که چشم امید ورزش ایران در میادین مهم بین‌المللی به آن است، داشته باشد.

قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک تصریح کرد: فدراسیون مهمی مانند کشتی نیازمند فردی است که توانایی جذب حامیان مالی بزرگ و از طرفی تعامل سازنده با مسئولان بلندپایه ورزش کشور را داشته باشد تا در آستانه المپیک 2020 توکیو بتواند این رشته را به ساحل آرامش برساند.

امید نوروزی خاطر نشان کرد: اعضای مجمع باید فردی را انتخاب کنند که به نفع کشتی باشد و توان اداره این فدراسیون و تعامل با فدراسیون جهانی را داشته باشد تا بدون تنش و با آرامش کشتی را از این وضعیت رکود کنونی خارج و به روزهای خوبش برگرداند.

منبع: فارس