نوروزی: می‌خواهند من را مقابل استادم قرار دهند/ کشتی فرنگی مدیون بنا است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امید نوروزی با انتقاد از افرادی که با تحریف سخنانش در یک برنامه تلویزیونی که شب گذشته اجرا شد، گفت: دیشب در یک برنامه تلویزیونی در خصوص کشتی بحث شد و من عنوان کردم اگر با علم روز دنیا پیش برویم، اگر قرار است یک کشتی‌گیر در 11 ماه به نتیجه برسد این مدت کمتر شده و 3 ماهه می‌توان یک قهرمان تحویل داد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی‌ها شیطنت کردند و با تحریف و تقطیع صحبت‌هایم، می‌خواهند من را مقابل مربی و استادم که نه تنها زحمت زیادی برای من بلکه برای کشتی فرنگی کشیده است، قرار دهند. 

قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک تصریح کرد: محمد بنا مربی بزرگ و کاربلدی است که کارنامه درخشانش بر همه مشخص است. متأسفانه برخی با ایجاد حاشیه قصد دارند به کشتی ضربه بزنند در حالی که در این فاصله کوتاه باقی‌مانده تا مسابقات جهانی و بازی‌‌های المپیک وظیفه همه ما حمایت از کادر فنی تیم ملی است تا بتوانند نتایج درخشانی در این رقابت‌ها کسب کنند. 

نوروزی خاطرنشان کرد: محمد بنا شخصیتی قابل احترام دارد و نه تنها من بلکه کشتی فرنگی ما مدیون زحمات او است. بنا بهتر از هر کسی راه موفقیت کشتی فرنگی را می‌داند و اگر اجازه دهیم در آرامش برنامه‌هایش را پیاده کند تکرار نتایج درخشان گذشته دور از دسترس نیست. 

منبع: فارس