نوری: استقلال در هر پست به بازیکن درجه اول نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در هر پست به بازیکن درجه اول نیاز دارد. ستاره‌هایی که بتوانند نتیجه بازی‌ را تغییر دهند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت:متاسفانه مصاحبه ای از من منتشر شد که با واقعیت فاصله داشت، از زبان من نوشته بودند در جلسه‌ای که با حجت کریمی داشتم ایشان به من گفت سرمربی استقلال سابقه بازی در این تیم را دارد، شاید جالب باشد بدانید با حجت کریمی نه تنها ملاقاتی نداشتم بلکه به صورت تلفنی هم حرفی نزدم.

وی افزود: باید سریعتر سرمربی آینده استقلال مشخص شود، نباید این کار با تاخیر صورت بگیرد چرا که رقیبان در حال مذاکره و عقد قرارداد با نفرات مورد نظر خود هستند و تلاش می‌کنند تا در لیگ آینده تا موفق شوند، امسال باید استقلال تیمی پر قدرت ببندد که بتواند دل هواداران را شاد کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: حجت کریمی در این مدت عملکرد بدی نداشته است و می‌توان به اونمره متوسط داد. او بدهی استراماچونی، پادوانی و چند نفر دیگر را پرداخت کرد و باید تلاش کند تا بتواند قدم‌های بزرگی را برای پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را بردارد.

نوری تصریح کرد: امیدوارم نفراتی که از سوی سازمان خصوصی‌سازی مجوز حضور در هیئت مدیره استقلال را پیدا کرده‌اند بتواند در بحث درآمدزایی به تیم کمک کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال در هر پست به بازیکن درجه اول نیار دارد، ستاره‌هایی که بتوانند بازی‌ را تغییر دهند، در استقلال این بازیکنان کم بودند اما امسال باید ستاره جذب کند.

انتهای پیام/