نویل: لیورپول مدیون صلاح است

مدافع سابق منچستریونایتد به ستایش از محمد صلاح پرداخت و تاکید کرد لیورپول در نبود این بازیکن به مشکل برخواهد خورد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، محمد صلاح، بهترین بازیکن لیورپول در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بوده است. این ستاره مصری ۱۴ گل برای قرمزپوشان آنفیلد به ثمر رسانده و به صورت مشترک با ارلینگ هالند در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد. خبر بد برای لیورپول این است که محمد صلاح باید به خاطر حضور در جام ملت‌های آفریقا تیمش را ترک کند و این باعث شده تا نگرانی‌هایی در این تیم به وجود آید.

گری نویل، مدافع سابق یونایتدها، درباره صلاح گفت: بدون شک لیورپول به خاطر درخشش صلاح در سالیان اخیر مدیون این بازیکن است. لیورپول سه بازیکن در کلاس جهانی دارد: آلیسون بکر، ویرژیل فان‌دایک و محمد صلاح.

او ادامه داد: به نظرم آلیسون بکر بهترین دروازه‌بان جهان است و در دو ماه اخیر به روزهای اوجش برگشته است. فان‌دایک هم در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده و به همین خاطر لیورپول در کارهای دفاعی بسیار آماده است و اما محمد صلاح با آنکه یک مهاجم نوک نیست اما ماشین گلزنی لیورپول است. او سال به سال در حال بهترشدن است و لیورپول در نبودش ضرر خواهد کرد و به مشکل برمی‌خورد. اگر لیورپول این سه بازیکن خود را در اختیار داشته باشد می‌تواند در هر جامی برای قهرمانی رقابت کند البته نباید فراموش کرد که صلاح قرار است برای مدتی از تیم دور باشد. این سوال وجود دارد که لیورپول بدون صلاح چگونه خواهد شد؟ این سوالی است که سرمربی تیم هم می‌داند و باید فکری به حالش بکند.

لیورپول در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و هواداران تیم بسیار امیدوارند که بدون محمد صلاح همچنان صدر را حفظ کنند.

انتهای پیام/