نگاهی به رقابت های هفته دهم لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه با برگزاری چند دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشان می‌روند. در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امروز، تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیگر دیدار مهم هفته نهم، مصاف تیم‌های توفارقان آذرشهر و پالایش نفت آبادان خواهد بود؛ این دیدار به میزبانی شاگردان ویسی انجام می‌شود و بازی دیدنی خواهد بود. توفارقان اگرچه شرایط خیلی خوبی ندارد، اما در چند هفته گذشته بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشته و برای حریفانش دردسر ساز بوده است. در طرف مقابل، شاگردان سامری برنده همه دیدارهایشان بوده اند، اما قطعا توفارقان در خانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همین می‌تواند این دیدار را جذاب کند.

پتروشیمی بندر امام که هفته گذشته نخستین شکست فصلش را برابر مهرام و آن هم در خانه تجربه کرد، باید در این هفته در کرمان بازی کند. شاگردان کوهیان البته کار آسانی پیش رو دارند و باید مقابل مسی بازی کنند که شرایط خوبی ندارد و در قعر جدول رده بندی است.

دیگر مصاف امروز دیدار تیم‌های اکسون تهران و نیروی زمینی تهران است که به نوعی دربی تهران هم محسوب می‌شود. هر دو تیم شرایط خیلی خوبی ندارند و برای تغییر وضعیتشان در این بازی نیاز به برد در این بازی دارند. شاگردان آبکناری در رده هفتم جدول رده بندی هستند و شاگردان ایزد پناه هم در قعر جدول و در رتبه دوازدهم قرار دارند. مصاف تیم‌های ذوب آهن اصفهان و رعد پدافند شهرکرد، دیگر دیدار هم زمان خواهد بود. شاگردان مهران حاتمی که پر افتخار‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر بسکتبال هم هستند باید در اصفهان بازی کنند و همین می‌تواند برای آن‌ها نکته مثبتی باشد. ذوب آهن این روز‌ها بیش از همیشه به برد نیاز دارد و می‌تواند با پیروزی در این بازی جایگاهش را ارتقا ببخشد. شهر کردی‌ها یک پله بالا‌تر از ذوبی‌ها قرار دارند و این بازی می‌تواند تقابل جالبی برای جایگاه بهتر هم باشد.

شورا و شهرداری قزوین هم در دیگر دیدار امروز با شهرداری بندر عباس بازی می‌کنند. شاگردان هنگامی به روند خوبی رسیده اند و در جدول رده بندی پیشرفت قابل توجهی داشته اند؛ نماینده قزوین، اما قعر نشین است و شرایط خیلی خوبی ندارد. بدون شک بازی دو تیم با توجه به جایگاهشان از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند دیدنی باشد. تقابل تیم‌های بسکتبال شیمیدر و آویژه صنعت پارسای مشهد هم دیگر بازی دیدنی امروز خواهد بود. این بازی در قم برگزار می‌شود و شاگردان اسلامی بیش از همیشه به برد در این بازی نیاز دارند.