نگاهی به رقابت های هفته ششم لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رقابت‌های لیگ برتر والیبال در هفته ششم شاهد برگزاری چند دیدار مهم و حساس بود .

در یکی از این بازی ها که در تهران و سالن هیات والیبال تهران برگزار شد تیم‌های سایپا و پیکان به مصاف هم رفتند.

این بازی ۵ ست زمان برد و هر کدام از ۲ تیم در لحظاتی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، در پایان این جدال زیبا و البته حساس تیم پیکان موفق شد با نتیجه ۳ – ۲ از سد سایپا بگذرد و به آمار ۵ برد در ۶ بازی برسد و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. شاگردان شهنازی هم با این شکست با آمار ۴ برد در ۷ بازی باقی ماندند و در جایگاه پنجم جدول رده بندی باقی ماندند.  

تیم سپاهان اصفهان هم در دیگر بازی امروز به آسانی در یزد از سد شهداب این شهر گذشت تا به آمار ۶ برد در ۷ بازی برسد و در رتبه دوم جدول باقی بماند.

زرد پوشان اصفهانی که نخستین تجربه شان در لیگ برتر را سپری می‌کنند شرایط خوبی دارند و تاکنون در حد و اندازه یک مدعی ظاهر شده اند، نماینده یزد هم با این باخت با آمار یک برد در ۵ بازی در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.  

شهرداری ورامین صدرنشین هم موفق شد برای هفتمین مرتبه پیاپی برنده باشد تا به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد آن‌ها در بازی امشبشان راه یاب ملل مریوان را بردند.

شاگردان صادقی در مریوان با این نتیجه چهارمین شکست فصلشان را در پنجمین بازی تجربه کردند. شهرداری گنبد هم که دو هفته نتایج خوبی نمی‌گرفت موفق شد در خانه با نتیجه ۳ -۱ فولاد سیرجان ایرانیان را ببرد و به پنجمین بردش در ۷ بازی دست یابد و به رتبه چهارم جدول برسد ، حریف آن‌ها هم با شکست امشب به آمار ۵ باخت در ۶ بازی رسید و در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان مصطفی کارخانه هم در ادامه رقابت‌های این هفته با شهروند اراک رو به رو شدند و با نتیجه ۳ -۱ برنده بازی شدند تا با آمار ۳ برد در ۵ بازی به جایگاه ششم جدول برسند.

نماینده اراک هم بدون برد در ۶ بازی قعر نشین جدول است، پیام مشهد هم در دیگر بازی توانست با نتیجه ۳ – ۰ خاتم اردکان بگذرد و برنده بازی انتهای جدولی‌ها باشد، آن‌ها با این برد به رتبه هشتم رسیدند و ۲ برده شدند، حریفاشان هم با این باخت ۴ باخت در ۵ بازی در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.