نگاهی به شش بازیکن جوان و مستعد در کوپا امریکا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه و به نقل از سایت ناینتی مین، کوپا امریکا 2019 نزدیک است و دنیا به زودی به تماشای آن خواهد نشست. بازیکنان صاحب نامی در این تورنمنت حضور دارند که در سراسر جهان شهرت و محبوبیت دارند اما غیر از آنها بازیکنان جوان و خوش تکنیک دیگری نیز هستند که تلاش می کنند هنر و استعداد خود را در این رقابت ها به نمایش بگذارند. شش تن از جوانان مستعد کوپا امریکا به شرح زیر معرفی می گردند:

یانگل هررا (ونزوئلا)

این بازیکن 21 ساله ونزوئلایی هنگامی نامش با گوشها آشنا شد که در تابستان 2017 به منچسترسیتی پیوست اما بلافاصله به صورت قرضی به مدت دو سال به باشگاه نیویورک سیتی ملحق شد. به طور قطع پپ گواردیولا بازگشت او به منچسترسیتی و شروع فعالیتش در این تیم را انتظار می کشد. هررا تلفیقی از قدرت و تکنیک است. او تجربه 5 سال بازی در فوتبال بزرگسالان را دارد و از خلاقیت بالایی در به زانو در آوردن مدافعان برخوردار است.

یانگل هررا (ونزوئلا)

سانتیاگو آرزامندیا (پاراگوئه)

بازی های مدافع چپ پاراگوئه در باشگاه سرو پورتنو این کشور در یکی دو سال اخیر بسیاری را شگفت زده کرده است. این بازیکن 21 ساله برای خیلی ها ترنت جان الکساندر-آرنولد بازیکن انگلیسی لیورپول را تداعی می کند. تمرکز او حمله است و مهارت های او در ارسال توپ به محوطه جریمه زبانزد است. آرزامندیا با این توانمندی ها دیر یا زود توجه باشگاه های اروپایی را به خود جلب خواهد کرد.

سانتیاگو آرزامندیا (پاراگوئه)

ادر میلیتائو (برزیل)

ادر میلیتائو مدافع وسط 21 ساله برزیلی در حال حاضر در باشگاه پورتو توپ می زند و در 2018-2017 در سائوپائولو خوش درخشیده است. مهارت های او به سرعت و قدرت محدود نمی شود و توانایی او در حمله بسیار هیجان انگیز است. بی دلیل نیست که باشگاه رئال مادرید با عقد قرارداد با این بازیکن به زودی از مهارت های او بهره خواهد جست.

ادر میلیتائو (برزیل)

تاکفوسا کوبو (ژاپن)

تاکفوسا کوبو 18 ساله معروف به مسی ژاپنی جوان ترین بازیکن این تورنمنت است که بسیار سریع و به طرز فریبنده ای قوی است. کوبو در سال 2011 زمانی که تنها ده سال سن داشت به آکادمی بارسلونا پیوست اما پس از 4 سال به ژاپن بازگشت و در وطن به بازی های درخشان خود ادامه داد. او کابوس مدافعان به حساب می آید.

تاکفوسا کوبو (ژاپن)

فدریکو والورده (اروگوئه)

فدریکو والورده هافبک 20 ساله تیم ملی اروگوئه برای فوتبال دوستان اروپایی کاملا شناخته شده است زیرا او موفق شد فصل گذشته به باشگاه رئال مادرید بپیوندد. توانایی او در پیدا کردن فضاها بی نظیر است و او دائما از این توانایی استفاده می کند و باعث آزار خط دفاع می شود. تکل های او در محوطه جریمه به آسانی می تواند دفاع را در یک لحظه به حمله تبدیل کند.

فدریکو والورده (اروگوئه)

وولکر فارینز (ونزوئلا)

وولکر فارینز دروازه بان 21 ساله ونزوئلا چندین سال است که هواداران زیادی از سراسر دنیا پیدا کرده است. این محبوبیت خواه به خاطر بازی های خوب او در باشگاه میلوناریوس باشد خواه به خاطر بازی های او در تیم ملی، در هر صورت او بازیکنی است که می تواند غیرممکن را به ممکن تبدیل کند. فارینز با قرار گرفتن در جایگاه درست در دروازه و چابکی خاص خود از ورود بسیاری از توپ ها به ویژه توپ های بلند به دروازه جلوگیری می کند. بسیاری او را با مانوئل نویر قیاس می کنند و انتظار می رود این دروازه بان چیره دست به یکی از باشگاه های اروپایی ملحق شود.

وولکر فارینز (ونزوئلا)

مترجم: نسرین صحیحی