نگاه روز | انتقاد به‌حق از برانکو

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حساس ترین مقطع فصل باید به مصاف سپاهانی برود که با پیروزی پرگل مقابل سایپا بار دیگر به جمع مدعیان بازگشته است.

پرسپولیس اما چند مهره کلیدی خود را برای این مسابقه حساس در اختیار ندارد و برانکو باید به فکر چاره ای باشد تا جای خالی این بازیکن زیاد هم احساس نشود. ماریو بودیمیر که در نیم فصل به جمع سرخپوشان اضافه شده؛ به دلیل مصدومیت و البته عدم دریافت مطالباتش به کشور خود یعنی کرواسی بازگشت تا روند درمان را در کشورش ادامه دهد. سیامک نعمتی نیز در اخرین دقایق لیست پرسپولیس، دچار مصدومیت شد و این مسابقه حساس را از دست داد.

انتقادی که به برانکو در نیم فصل وارد است؛ از دست دادن گادوین منشا است که می توانست اتفاقا در این مسابقات عصای دست برانکو باشد. منشا در پرسپولیس و در لیگ برتر کلا 6 گل به ثمر رساند که اصلا کارنامه قابل دفاعی نیست و جای هیچ شکی نیست که از لحاظ گلزنی در زمین مسابقه کارنامه قابل قبولی نداشته و حتی خود منشا نیز نمیتواند در این بخش از خود دفاع کند اما کمترین حالت ممکن این بود که می توانست مکمل علیپور در چنین مسابقاتی لقب بگیرد و در نقش سازنده برای آقای گل ایران تلاش کند.

بودیمیر در این مسابقه حساس غایب است، سیامک نعمتی نیز بازی را از دست داد و منشا نیز در استقلال دوران نه چندان درخشانی را پشت سر می گذارد!

خبرنگار: سپهر خرمی