نگاه روز | تاج بابت اتفاقات فینال جام حذفی عذرخواهی کرد اما بسیاری از مسایل را گردن نگرفت!

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ فینال جام حذفی آنقدر حاشیه داشت که بتوان تا مدت ها در مورد آن نوشت اما مهدی تاج صبح امروز نشست خبری برگزار کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

بخش اصلی صحبت های او بعد از کنایه هایی که به وزارت ورزش زد در مورد فینال جام حذفی بود؛ باوجود اینکه در ابتدا عذرخواهی کرد اما بخش دیگری از حواشی این فینال را از گردن خود باز کرد:« از همه‌ هواداران فوتبال باید عذرخواهی کنم و قطعاً تلاش خواهیم کرد دیگر کمتر از این اتفاقات بیفتد. سعی می‌کنیم واقعیت‌هایی که به وجود آمده و شاید در آینده به وجود بیاید، در این جلسه درباره آنها صحبت کنیم. شورای تأمین استان خوزستان و اداره کل نیروی انتظامی و همچنین دیگر دستگاه‌ها موارد خودشان را مطرح کردند. گنجایش ورزشگاه 30 هزار و 500 نفر بوده که بیست هزار و 500 بلیت برای بازی فینال جام حذفی فروخته شد. معنایش این است که دو سوم بلیت ورزشگاه فروخته شده تا یک سوم ورزشگاه خالی باشد. از این 20 هزار بلیت، تعدادی برای سهمیه‌ها اختصاص داده شده است. این گزارش‌هایی است که گرفته شده و من خدمت شما ارائه می‌کنم. ورزشگاه محل برگزاری بازی 28 هزار و 43 صندلی دارد و هزار و 363 صندلی VIP. بلیت‌های فروخته شده 20 هزار و 500 عدد بوده و باید 10 هزار صندلی خالی می‌مانده است».

تاج در اینجا به صورت علنی اعلام می کند که 28 هزار بلیت فروخته شده اما خبرنگار اعزامی شبکه لحظه که در ورزشگاه حضور داشت اعلام کرد که بسیاری از افراد بدون داشتن بلیت وارد ورزشگاه شدند به همین دلیل تماشاگران بیش از ظرفیت در ورزشگاه حضور داشتند.

حال باید دید در پایان کمیته اخلاق و یا حتی کمیته انضباطی چه بخش یا ارگانی را مسئول حادثه فینال جام حذفی اعلام خواهد کرد.

خبرنگار: سپهر خرمی