نگاه روز | خودزنی به سبک فرهاد مجیدی؛ تولید حاشیه توسط «هفت محبوب»!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال استقلال شب گذشته موفق نشد از سد حریف آبادانی خود عبور کند و با این نتیجه عملا شانس قهرمانی را از دست داد تا حسرت قهرمانی در لیگ برتر برای آبی ها به هفت سال برسد. در این مسابقه اما اشتباه داوری یک گل سالم استقلال را از انها گرفت تا صدای اعتراض کادر فنی و بازیکنان پس از این مسابقه بلند شود.

فردای این دیدار اما فرهاد مجیدی با انتشار پستی معنادار به شدت به وزارت ورزش و شخص وزیر تاخت که شما قصد دارید پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کنید! مجیدی که ظاهرا عصبانی بنظر می رسید چند دقیقه بعد متن پستش را ادیت کرد و کلمه ی «معاون وزیر امور خارجه» را نیز به متن انتقادی اضافه کرد.

این متن اینستاگرامی که بشدت در فضای مجازی حاشیه درست کرده بود بعد از گذشت نیم ساعت بار دیگر توسط مجیدی پست جدیدی منتشر شد با این مضمون که وزارت ورزش اتفاقا بارها کمک حال استقلال بوده است! این تغییرات 180 درجه ای مجیدی او را از مربی بزرگ شدن دور خواهد کرد . هوش هیجانی مجیدی برای مربیگری در تیم بزرگی چون استقلال حواشی زیادی را به بار خواهد آورد. باید دید وزارت ورزش که خود متولی این دو تیم است نسبت به صحبت های فرهاد مجیدی چه واکنشی نشان خواهد داد؟

خبرنگار: سپهر خرمی