نگاه روز / روش تنبیهی متفاوت برانکو شفر

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، امید عالیشاه و فرشید باقری دو بازیکنی از پرسپولیس و استقلال بودند که مورد غضب مدیران دو تیم قرار گرفتند و برای مدتی از ترکیب اصلی دور شدند.

روش تنبیه برانکو و شفر اما برای این دو بازیکن کمی متفاوت بود؛ در مورد اول، عالیشاه با مصاحبه علیه کادر فنی و مدیریت اعلام کرد در انتهای فصل بسیاری از مسایل را افشا خواهد کرد و دلیل نیمکت نشینی را خواهد گفت. برانکو نیز به همین دلیل او را چند بازی از لیست هجده نفره خارج کرد تا زهرچشمی از او گرفته باشد. امید سرانجام به مدت 20 دقیقه مقابل الاهلی بازی کرد و پیشتر نیز از کادر فنی نیز بابت سوتفاهم شکل گرفته عذرخواهی کرده بود.

در استقلال اما فرشید باقری به دلیل مصاحبه درخصوص عدم امکانات باشگاه توسط مدیریت از تیم کنار گذاشته شد ولی شفر اعلام کرد به بازیکنش نیاز دارد و باتوجه به اینکه باید پاسخگوی نتایج تیمش باشد نمی تواند بخشی از پازل تاکتیکی اش را از دست بدهد. شفر اعتقاد داشت جریمه مالی در اینجور موارد برای بازیکن بهتر است تا اینکه او را از حضور در تمرینات به طور کامل منع کنیم.

در هر صورت حالا هر دو بازیکن دیپورتی به ترکیب های دو تیم برگشتند و نوید روزهای بهتر می تواند با حضور عالیشاه و فرشید باقری باشد.

خبرنگار: سپهر خرمی