نیو اورلینز پلیکانز 104-115 اکلاهاما سیتی تاندر

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، از سری مسابقات ان بی ای، بامداد امروز (یکشنبه) اکلاهاما سیتی تاندر در “چسپیک انرژی آرنا” میزبان نیو اورلینز پلیکانز بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه 104-115 مغلوب کند.

هر دو تیم به دلیل از دست دادن برخی از بازیکنان کلیدی خود عصر جدیدی را آغاز کرده اند. از تیم تاندر، راسل وستبروک به تیم راکتس پیوسته و پل جرج به کلیپرز انتقال یافته است. از تیم پلیکانز نیز انتونی دیویس به لیکرز ملحق شده.

تاندر از شش بازی خود در این فصل دو برد و چهار باخت نصیبش شده و پلیکانز که در قعر جدول است از شش بازی، پنج بازی را واگذار کرده و تنها یک برد مقابل دنور ناگتس به دست آورده است.  

امتیازآورترین بازیکنان

گیلجس الکساندر با 23 امتیاز و 8 ریباند امتیازآورترین بازیکن تاندر و زمین شد.

جی ردیک با 17 امتیاز و 3 ریباند بیشترین امتیاز را برای پلیکانز کسب کرد.

نیمه نخست

کوارتر نخست 26-33 به سود اکلاهاما سیتی پایان یافت اما نیو اورلینز کوارتر دوم را 32-34 از آن خود کرد و نهایتا نیمه اول با نتیجه 60-62 به سود تاندر تمام شد.

نیمه دوم

در ادامه، اکلاهاما سیتی تاندر کوارترهای سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 26-29 و 18-21 برد و پیروزی خود را با نتیجه 104-115 قطعی کرد.

در حال حاضر اکلاهاما سیتی تاندر (4-2) در رده یازدهم و نیو اورلینز پلیکانز (5-1) در رده پانزدهم (آخر) جدول کنفرانس غرب قرار دارند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: سی بی سی اسپورت