هاشم پور:بازیکنان هنگام برگزاری لیگ در اردوی تیم‌ملی حاضر می‌شوند

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،  عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در چند ماه اخیر چند اردوی خوب برگزار کردیم. خوشبختانه بازیکنان درگیر لیگ هستند که نقطه عطف بزرگی است، چراکه بازیکنان در شرایط مسابقه ای قرار می گیرند. با هماهنگی خوبی که انجام شده بازیکنان در بین برگزاری مسابقات لیگ در اردو حاضر می شوند و هماهنگی های لازم را برای مسابقات مهرماه که پیش رو داریم ، انجام می دهیم.

وی ادامه داد: شرایط فعلی خوب است و کارهای فنی را پیگیری می کنیم. برنامه های مدنظرمان را به کمیته فوتبال ساحلی ارائه کردیم و اطلاع دارم که مشغول هماهنگی چند بازی دوستانه هستند که از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است. درواقع بازی با تیم‌های خارجی و در سطح بین المللی به روند رو به رشد تیم کمک بسزایی می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: البته برنامه دیگری هم شامل استفاده از ظرفیت های داخلی نظیر بازی با تیم های لیگ را پیش بینی کرده بودیم و بخشی از آن را اجرایی کردیم.

وی با اشاره به حضور همه بازیکنان در اردوها و همکاری خوب باشگاه ها تصریح کرد: در این اردو تنها محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی را به دلیل حضورش در لیگ روسیه در اختیار نداریم. البته به طور مداوم با وی در تماس هستم و تا به اینجای کار در روسیه نماینده بسیار شایسته ای برای فوتبال ساحلی کشورمان بوده است.

هاشم پور در پایان گفت: در مدت باقی مانده تا شروع مسابقات باید تمام بهره را از فرصت‌هایمان ببریم. خودم و نصراله زاده به جهت بررسی بازیهای لیگ در استانهای مختلف حضور پیدا می کنیم و از نزدیک بازیکنان را زیر نظر گرفتیم.

منبع: فارس