هافبک ژاپن: در مقابل ایران جنگنده بازی خواهیم کرد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، واتارو اندو، هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن گفته سامورایی های آبی در دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 مقابل ایران در العین همچنان به سبک بازی خود وفادار خواهند بود. بازیکن 25 ساله معتقد است تیمش هر چیزی را که برای شکست تیم کیروش لازم است در اختیار دارد:

“ما می دانیم که ایران یک حریف قوی است، اما می خواهیم فوتبال خودمان را بازی کنیم؛ می خواهیم مبارزه طلبانه بازی کنیم و فکر می کنم در طول تورنمنت هر جا که به مشکل خورده ایم یا از ریتم مناسب برخوردار نبوده ایم موفق شده ایم خود را سازگار کنیم. بنابراین به همین شیوه ادامه خواهیم داد.” اندو در ادامه گفت:

“قبل از هر چیز، ما سعی می کنیم مالکیت توپ را حفظ کنیم. این کار در نحوه بازی کردن ما بسیار موثراست و بدون آن هیچ اتفاقی نمی افتد. ایران نیز می تواند به همین شیوه بازی کند اما این تیم به توپ های بلند خیلی سریع واکنش نشان می دهد و ما باید بازی خود را با در نظر گرفتن این نکته هماهنگ کنیم.”

وظیفه اندو در دیدار امروز قطع توپ های بلند ایران در میانه میدان است. اندو که در حال حاضر در باشگاه سنت ترویدنس بلژیک توپ می زند بر این باور است که بازی در اروپا تاثیر چشمگیری در پیشرفت او داشته است:

” پس از آن که در جام جهانی 2018 روسیه در مرحله یک هشتم توسط بلژیک حذف شدیم بسیار متاثر شدم. بعد به اروپا رفتم تا در پست خود پیشرفت کنم. فکر می کنم اعتماد به نفسم بالاتر رفته و می توانم در تیم ملی توانایی های خود را ابراز کنم. اما پیش از هر چیز، باید روی بازی دوشنبه تمرکز کنم.”

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: فاکس اسپورت