هری کین راه مسی و رونالدو را ادامه می دهد

هری کینگفت: مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می خواهم برای مدت طولانی در بالاترین سطح بازی کنم

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ پس از 19 سال حضور در تاتنهام از رده‌های پایه تا تیم اصلی، هری کین سرانجام در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در انتقالی که هزینه آن می‌تواند به بیش از 100 میلیون یورو برسد، با امضای قراردادی چهار ساله به بایرن مونیخ پیوست. با این حال برخی، اینکه کین در 30 سالگی به باشگاهی قدرتمند‌تر و با توانایی بیش‌تر برای کسب افتخارات پیوست را تصمیم دیر هنگامی برای او دانسته‌اند.

اما هری کین، خود چنین اعتقادی ندارد و باور دارد هنوز سال‌های زیادی از دوران فوتبال او باقی مانده که می‌تواند طی این مدت موفقیت‌های زیادی به دست بیاورد. این ستاره انگلیسی به تازگی در مصاحبه با جیمز اولی از ESPN، اعلام کرده قصد دارد با الگو برداری از فوق‌ستاره‌هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، برای سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. او در این‌باره گفت:

من به کاری که آن‌ها انجام دادند، فکر می‌کنم. آن‌ها در 30 سالگی خود به همان خوبی 20 سالگی‌شان بودند. من هم اکنون 30 ساله شده‌ام. این مرا هیجان‌زده می‌کند که فرم خوب و ذهنیتم را حفظ کنم و بتوانم تا زمانی که می‌خواهم، در بالاترین سطح بازی کنم. رونالدو و مسی استانداردها را تعیین کرده‌اند. آن‌ها و چند بازیکن دیگر به من این انگیزه را می‌دهند که چنین چیزی امکان‌پذیر است. تماشای این بازیکن‌ها که هنوز بازی می‌کنند، دو تا از بهترین‌های تاریخ، فوق‌العاده است. من تقریباً در نیمه دوم دوران حرفه‌ایم قرار دارم. نیمه اول خوبی را پشت‌سر گذاشتم و حال باید دید که آیا نیمه دوم می‌تواند بهتر شود.

انتهای پیام/