هشدار لمپارد به پولیشیچ: برچسب قیمت نجومی برای ستاره بودن کافی نیست

وینگر جوان آمریکایی که در تابستان 2019 با قراردادی 58 میلیون پوندی به چلسی پیوست، در فصل جاری تنها شش بازی با پیراهن این تیم انجام داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ به نظر می‌رسد فرانک لمپارد، سرمربی تیم چندان از کیفیت کریستین پولیشیچ راضی نیست. همچنین این مربی از دشواری کارش در انتخاب بازیکن برای ترکیب اصلی گفت:

“یکی از مشکلات من در کارم این است که بازیکنان خوبی دارم و هرکدام داستان خودشان را دارند. کریستین برچسب قیمت را روی خودش دارد، راس بارکلی بازیکن ملی‌پوش است، میسون ماونت نیز همچنین.”

“کالوم هادسون اودوی قرارداد جدید امضا کرده است در حالی که بایرن مونیخ خواهان خریدش بود، او هم بازیکن ملی‌پوش است. روبن لوفتوس چیک هم به تیم ملی باز خواهد گشت و متاسفانه من نمی‌توانم همه آن‌ها را همزمان بازی دهم.”

“تنها تقاضایی که از آنان دارم این است که در تمرینات یا در بازی به من نشان دهند که باید شانس بازی پیدا کنند؛ که شایسته آن جایگاه هستند.”

“دو روز قبل از بازی با گریمسبای کاملا رک و روشن با پولیشیچ درباره استانداردها صحبت کردم. این حقیقت را به او یادآور شدم که او به کشور و لیگی دیگر آمده است و او نیز همان اندازه جوان است که باقی بازیکنانی که در موردشان صحبت کردیم جوان هستند.”

لمپارد در پاسخ به انتقادات مبنی بر کم بازی دادن به پولیشیچ اضافه کرد:

“او 21 سالش است. اگر کسی در این خصوص هیجان زده شده، باید آرام باشد، چرا که پولیشیچ همین حالا در پنج بازی در ترکیب آغازین ما حضور داشته است.”

“چیزی که او نیاز دارد، تلاش همه روزه است. تلاش برای اینکه نشان دهد شایستگی بازی دارد، کاری که همه بازیکنان می‌کنند.”

“من از واکنش کالوم هادسون اودوی به انتقادات بسیار راضی بودم. می‌توانیم تمام تمرکزمان را روی پولیشیچ بگذاریم، اما کالوم نیز برای من همان جایگاه را دارد. من وقتی با آن‌ها صحبت می‌کنم، باید در دنیای واقعی باشم!”

چلسی امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر میهمان ساوتهمپتون خواهد بود. در صورت پیروزی آن‌ها می‌توانند در جمع پنج تیم بالای جدول قرار بگیرند.

خبرنگار: سامان خدایی