هفته بیستم بوندس لیگا/ برد پرگل دورتموند مقابل یونیون

هفته بیستم لیگ فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا با برگزاری 5 دیدار همزمان به پایان رسید. که در پرگلترین بازی دورتموند با 5 گل مقابل یونیون برلین به برتری رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در هفته بیستم بوندس لیگای آلمان در حساس ترین بازی ها بایرن مونیخ و ماینتس به مصاف همدیگر رفتند و در بازی بعدی هم دورتموند به مصاف یونیون برلین رفت.

در این در رقابت بایرن مونیخ در پایان 90 دقیقه تلاش 3 گل به ماینتس زد؛ البته بازیکنان ماینتس یکی از گلهای خورده را جبران کردند و در نهایت دیدار این دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

گلهای بایرن مونیخ را رابرت لواندوفسکی در دقیقه 8 ، توماس مولر دقیقه دقیقه 14 و تیاگو آلکانترا در دقیقه 26 به ثمر رساندندو تک گل ماینتسی ها را جوسته در دقیقه 45 ئارد دروازه بارن مونیخ کرد.

در پر گل ترین بازی، دورتموند و یونیون برلین هم با نتیجه 5 بر صفر به نفع دورتمندی ها به پایان رسید . گلهای این دیدار را سانچو دقیقه 13، هالند دقایق 18 و 76، مارکو رئوس دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی و اکسل ویتسل دقیقه70 به ثمر رساندند

سایر دیدارهای این هفته بوندس لیگا با این نتایج به پایان رسید. هافنهایم 2 – 0 بایرن لورکوزن ،دوسلدورف 1 – 1 فرانکفورت ، آگزبورگ 2 – 1 وردربرمن

در آخرین بازی این هفته ساعت 21 دو تیم لایپزیش و مونشن گلادباخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.