هفته بیست ششم‌ لیگ‌ برتر بسکتبال / تلاش اکسونی ها برای رسیدن به پلی آف / جدال جذاب آبادانی ها و گرگانی ها

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقابت‌های هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دور مقدماتی امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهمترین دیدارهای آن تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان به مصاف یکدیگر می‌روند این روزها گرگانی ها با ۴۶ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و آبادانی ها هم با ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند برنده این دیدار می‌تواند با عنوان صدرنشین به دوره پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور برسد.

تیم بسکتبال اکسون به سختی برای رسیدن به مرحله پلی‌آف تلاش می‌کند باید در قم به مصاف شیمیدر قدرتمند برود شاگردان البرز آبکناری کار بسیار سختی برابر حریف شان دارند و باید حتماً برنده این دیدار باشند و منتظر ناکامی ذوبی ها و شهرداری بندرعباس باشند تا بتوانند به پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور برسند.

شهرداری بندرعباس در دیگر دیدار امروز میزبان پتروشیمی بندر امام خواهد بود ، بندرعباس و تقریباً حضورشان در رقابت‌های دور دوم لیگ برتر بسکتبال کشور قطعی است و امروز در صورت کسب پیروزی می‌توانند خود را به پلی‌آف برسانند. ذوبی‌ها امروز برابر شهرداری قزوین کار آسانی پیش رو دارند و می‌توانند با کسب یک پیروزی آسان به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور هستند.

رعد پدافند هوایی شهرکرد امروز میزبان مهرام تهران خواهد بود ، آویژه صنعت پارسا مشهد هم که این روزها به خوبی نتیجه می گیرد که امروز میزبان تیم مس کرمان خواهد بود و کار آسانی پیش رو خواهد شد نیروی زمینی هم به دلیل کنار کشیدن تیم طوفان آذرشهر با قرعه استراحت روبرو خواهد بود.

تمام دیدارهای امروز از ساعت ۱۶ دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/